Назад

Конкурс за заемане на длъжността „старши експерт” в дирекция „Обща политика в областта на хидромелиорациите и рибарството”

Детайли

Описание

1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1.Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
- степен на завършено образование – висше;
- минимална образователна степен – магистър;
- минимален професионален опит – 2 години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или придобит IV младши ранг;
1.2.Допълнителни изисквания за длъжността:
- висше образование по специалност „право“;
- придобита юридическа правоспособност;
- компютърна квалификация – MS Office, Internet
2. Описание на длъжността:
Разработва проекти на нормативни документи в областта на рибарството и хидромелиорациите. Изготвя експертни анализи, доклади и отговори на писма, запитвания, жалби и др. в сферата на дейността на дирекцията. Изготвя становища при съгласуването на проекти на нормативни актове в областта на хидромелиорациите и рибарството. Извършва методично-аналитична дейност, свързана с правно-нормативното обслужване в процедурата по учредяване на сдруженията за напояване.
3. Начин за провеждане на конкурса:
- Тест;
- Интервю.
4. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
- Декларация от лицето по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС, за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства (по образец);
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен (документите, издадени в чужбина следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г.) и документи за допълнителна квалификация;
- Копие от удостоверение за придобита юридическа правоспособност;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна, трудова, осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг като държавен служител (при наличие).
5. Срок за подаване на документите: от 18.04.2018 г. до 27.04.2018 г. включително
6. Място за подаване на документите:
Министерство на земеделието, храните и горите,
гр. София, бул. „Христо Ботев” № 55 – Приемна /входът е откъм ул. „Трайкович”/,
гише „Деловодство”.
Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник.
7. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с конкурса - интернет адрес: www.mzh.government.bg
8. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 510 лв.
* Основният размер на заплатата за длъжността ще бъде определена, в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Магистър

Профил:
право

Специални умения:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 510 до 0 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Христо Ботев №55

Дата:

18.04.2018

Организация:

Министерство на земеделието и храните
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Министерство на земеделието и храните може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ