Офис Мениджър- София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е една от най-големите и бързоразвиващи се печатници в България с дългогодишна история и награди за производството на висококачествени полиграфически изделия. Продуктовата гама на компанията включва книги, списания, каталози, плакати, дипляни, брошури, листовки и приложения, рекламни материали и др. Компанията ползва една от най-модерните технологични бази, като инвестира постоянно в нови полиграфски технологии.
За тях в момента търсим мотивиран и ориентиран към детайла кандидат на позиция:
Офис Мениджър
Професионални задачи и процеси:
• Организира и координира административните и спомагателни дейности в компанията.
• Управлява входящата и изходяща документация и комуникация.
• Приема, обработва и систематизира постъпващата /по телефон и имейл/
информация.
• Участва в изготвяне на запитвания и оферти към контрагенти и доставчици.
• Представлява компанията като посреща клиенти, гости и други външни за компанията лица.
• Организира и координира работния график на Управителя – срещи, пътувания и други.
Нашият партньор предлага:
• Възможност за професионално израстване и развитие в организация с дългогодишна история и водещ пазарен дял.
• Мотивираща работна среда в екип от професионалисти.
• Атрактивно възнаграждение.
• Спортна карта.
Профила на кандидата:
• Висше образование или последна година студент (икономика, бизнес администрация).
• Отлични организационни умения, прецизност и управление на времето.
• Комуникативни умения, позитивно отношение и желание за работа в екип.
• Отлична компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Power Point).
• Опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
• Английски език на много добро работно ниво – В2.
• Владеенето на немски и/или френски ще се счита за предимство.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
02.07.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК