Назад

Офис Мениджър- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият партньор е една от най-големите и бързоразвиващи се печатници в България с дългогодишна история и награди за производството на висококачествени полиграфически изделия. Продуктовата гама на компанията включва книги, списания, каталози, плакати, дипляни, брошури, листовки и приложения, рекламни материали и др. Компанията ползва една от най-модерните технологични бази, като инвестира постоянно в нови полиграфски технологии.
За тях в момента търсим мотивиран и ориентиран към детайла кандидат на позиция:

Офис Мениджър

Професионални задачи и процеси:

• Организира и координира административните и спомагателни дейности в компанията.
• Управлява входящата и изходяща документация и комуникация.
• Приема, обработва и систематизира постъпващата /по телефон и имейл/
информация.
• Участва в изготвяне на запитвания и оферти към контрагенти и доставчици.
• Представлява компанията като посреща клиенти, гости и други външни за компанията лица.
• Организира и координира работния график на Управителя – срещи, пътувания и други.

Нашият партньор предлага:

• Възможност за професионално израстване и развитие в организация с дългогодишна история и водещ пазарен дял.
• Мотивираща работна среда в екип от професионалисти.
• Атрактивно възнаграждение.
• Спортна карта.

Профила на кандидата:

• Висше образование или последна година студент (икономика, бизнес администрация).
• Отлични организационни умения, прецизност и управление на времето.
• Комуникативни умения, позитивно отношение и желание за работа в екип.
• Отлична компютърна грамотност – MS Office (Word, Excel, Power Point).
• Опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
• Английски език на много добро работно ниво – В2.
• Владеенето на немски и/или френски ще се счита за предимство.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

02.07.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ