Назад

Специалист обслужване на клиенти с Френски език (+ Английски език)

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият клиент е утвърдена глобална компания, разработваща софтуерни решения за игри и специални приложения за мобилни устройства.

За тази компания търсим млад специалист, който да се присъедини към компанията като:


Специалист обслужване на клиенти с Френски (+ Английски език за вътрешна комуникация)


Основни отговорности:

Предоставяне на онлайн помощ за отстраняване на проблеми, главно чрез чат и имейли, по-рядко по телефона;
Ефективно поддържане на съществуващи клиенти чрез изграждане на силни и дълготрайни взаимоотношения;
Проактивна комуникация с клиентите за увеличаване на ангажираността им към компанията чрез различни методи;
Решаване на клиентски запитвания и случаи с положително отношение;
Поддържане на отлично ниво на удовлетвореност на клиентите както за чат, така и за имейл;
Препращане на различните по-сложни случаи по съответните отдели за различни въпроси;
Осигуряване на непрекъснато професионално ориентиране на клиентите на компанията;
Демонстриране на отлични умения за комуникация, преговори и проследяване.


Изисквания:

Френски и английски - отлично ниво на говорене и писане;
Знания за програмите на Microsoft Office;
Силни комуникационни умения;
Способност проблемите да се разглеждат логически и рационално;
Ориентираност към действие и детайли и самодисциплинираност;
Всеки предишен опит в продажбите е предимство;
Динамична и новаторска личност;
Гъвкавост с работния график – смени по 8 часа (5 дни в седмицата) с възможност за по-ранни, по-късни или съботно неделни смени.


Какво предлага компанията:

Иновативна и подкрепяща работна среда;
Възможност за развитие в динамична и бързо развиваща се глобална компания;
Голяма гъвкавост при смените (8 часови – 5 дни в седмицата);
Възможност да се присъедините към семейство от прекрасни професионалисти с отворено съзнание;
Висока конкурентна заплата с бонуси и много допълнителни придобивки;
Дългосрочна възможност за кариера и сигурност на работата в мултинационална компания;
Иновативен и модерев офис със зони за релакс и игрални зони;
Страхотна работна среда с много социални събития и тийм билдинги.


Кандидаствайте ще получите цялата пълна информация за възможностите си с HRS България!

Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Френски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

02.05.2018

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ