Специалист обслужване на клиенти с Френски език (+ Английски език)
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.Нашият клиент е утвърдена глобална компания, разработваща софтуерни решения за игри и специални приложения за мобилни устройства.
За тази компания търсим млад специалист, който да се присъедини към компанията като:
Специалист обслужване на клиенти с Френски (+ Английски език за вътрешна комуникация)
Основни отговорности:
Предоставяне на онлайн помощ за отстраняване на проблеми, главно чрез чат и имейли, по-рядко по телефона;
Ефективно поддържане на съществуващи клиенти чрез изграждане на силни и дълготрайни взаимоотношения;
Проактивна комуникация с клиентите за увеличаване на ангажираността им към компанията чрез различни методи;
Решаване на клиентски запитвания и случаи с положително отношение;
Поддържане на отлично ниво на удовлетвореност на клиентите както за чат, така и за имейл;
Препращане на различните по-сложни случаи по съответните отдели за различни въпроси;
Осигуряване на непрекъснато професионално ориентиране на клиентите на компанията;
Демонстриране на отлични умения за комуникация, преговори и проследяване.
Изисквания:
Френски и английски - отлично ниво на говорене и писане;
Знания за програмите на Microsoft Office;
Силни комуникационни умения;
Способност проблемите да се разглеждат логически и рационално;
Ориентираност към действие и детайли и самодисциплинираност;
Всеки предишен опит в продажбите е предимство;
Динамична и новаторска личност;
Гъвкавост с работния график – смени по 8 часа (5 дни в седмицата) с възможност за по-ранни, по-късни или съботно неделни смени.
Какво предлага компанията:
Иновативна и подкрепяща работна среда;
Възможност за развитие в динамична и бързо развиваща се глобална компания;
Голяма гъвкавост при смените (8 часови – 5 дни в седмицата);
Възможност да се присъедините към семейство от прекрасни професионалисти с отворено съзнание;
Висока конкурентна заплата с бонуси и много допълнителни придобивки;
Дългосрочна възможност за кариера и сигурност на работата в мултинационална компания;
Иновативен и модерев офис със зони за релакс и игрални зони;
Страхотна работна среда с много социални събития и тийм билдинги.
Кандидаствайте ще получите цялата пълна информация за възможностите си с HRS България!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Френски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
02.05.2018
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК