Назад

„Главен експерт“ в отдел „Бюджетен контрол“, дирекция „Политики за е-управление“

Детайли

Описание

Подпомага процесите на координация и контрол по планиране и отчитане изпълнението на програмите и разходите в администрациите, свързани с е-управление;
Координираща и контролна функция на експертно ниво при осъществяване на взаимодействието между администрациите на местната и изпълнителната власт и ДАЕУ;
Участва в разработването на бюджетни прогнози и програмни бюджети, свързани с е-управление и на отчет за състоянието и годишен план за развитието и обновяването на информационните ресурси в администрацията и информационните ресурси на Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите: 1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър; 2. Професионален опит: 4 (четири) 3. III младши ранг, в случай, че има придобит такъв. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: 1. Опит в областта на публичната администрация; 2. Компютърни умения. Размер на основната заплата за длъжността: от 510 лв. до 1500 лв. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса: 1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС); 2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС; 3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; 4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др. Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 14.00 до 17.00 часа. Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2215 Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg . Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 17 май 2018 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 510 до 1500 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

08.05.2018

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ