Назад

Експерт Хелп деск (по заместване) в отдел „Хелп деск и превод“

Детайли

Описание

Експерт Хелп деск (по заместване) в отдел „Хелп деск и превод“
ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ

• Приема заявки, сигнали и оплаквания за възникнали нужди и проблеми, свързани със собствеността, автопарка и наетите офиси на Банката, заявки за командировки в чужбина и заявки за вътрешната административна система на банката
• Поддържа контакт с външни доставчици на услуги, свързани с поддръжката на собствеността и автопарка, както и за закупуване на самолетни билети и хотелски резервации при командировки в чужбина
• Изготвя и придвижва необходимите вътрешни документи
• Проследява изпълнението на ежедневно постъпващите заявки и подава отговор към вътрешните клиенти за сроковете, в които те ще бъдат изпълнени
• Разпределя постъпилите заявки и сигнали между членовете на екипа в Дирекцията и уведомява ръководителя на отдела при закъснения
• Регистрира, насочва, систематизира и проследява изпълнението на заявките (вкл. оплакванията)
• Администрира система за обработка на хелп деск заявки

ИЗИСКВАНИЯ

• Висше икономическо образование
• Опит с работа по приемане и разпределяне на заявки и/или в контактен център – минимум 1 година
• Професионален опит в банковата сфера ще се счита за предимство
• Опит в работа с хелп деск система е предимство
• Познания по английски език на работно ниво
• Много добри компютърни умения - MS Office
• Отлични организационни и комуникативни умения
• Способност за приоритизиране и силна ориентация към клиента
• Умение за работа под напрежение
• Прецизност, умение за работа в екип и спазване на срокове

Ако това предложение Ви интересува, моля, изпратете автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо чрез бутона "Кандидатствай" преди 10.05.2018, като задължително посочите референтния номер на позицията.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Витоша № 89Б, 1463 София

Дата:

18.05.2018

Организация:

ОББ АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ОББ АД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ