Офис сътрудник
Детайли
Описание
Офис сътрудникИЗИСКВАНИЯ:
• Много добри компютърни умения – работа с MS Office и Internet
• Умения за работа с офис техника
• Комуникативност, изпълнителност, динамичност
• Отговорност при извършване на поетите ангажименти, организираност и умения за работа в екип
• Умения за работа по няколко задачи едновременно
• Владеенето на западен език е предимство.
ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Обработване и поддръжка на база данни
• Работа със специализиран софтуер
• Водене на документация и кореспонденция
• други задачи в рамките на компетентностите
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
• Въвеждащо обучение с цел бързо и ефективно навлизане в работата
• Динамична работна среда в сплотен екип
• Възможност за професионално развитие
• Отлични условия на труд
• Стандартно работно време
• Договор, осигуровки
Ако смятате, че тази позиция Ви дава възможност да се изявите и отговаряте на горепосочените критерии, моля изпратете своето CV и мотивационно писмо.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Предоставените от вас данни са лични и попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД. Компанията се задължава да ги съхранява и да не ги разпространява под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.
С подаването на документите си за кандидатстване по обявената позиция, Вие изрично се съгласявате личните ви данни да бъдат обработвани и съхранявани за целите на подбора, доколкото и докогато това е необходимо, съгласно изискванията на ЗЗЛД.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 700 до 700 лева на месец
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
18.05.2018
Организация:
Бети Консулт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Бети Консулт ЕООД може да получите ТУК