Назад

„Главен експерт” в Център за изпитване и сертифициране - Русе към Главна дирекция „Земеделие и регионална политика”

Детайли

Описание

1. Изисквания за заемане на длъжността:
1.1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
- степен на завършено образование – висше;
- образователна степен – бакалавър;
- професионална област – технически науки;
- минимален професионален опит – 2 години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или придобит IV младши ранг.
1.2. Допълнителни умения и квалификация:
- свидетелство за правоуправление на МПС с минимална категория „В”;
- езикова квалификация – ниво на владеене на: руски или поне един от работните езици на ЕК, което съответства на европейско ниво B1 за самооценка на езиковите умения;
- компютърна квалификация – владеене на MS Office.
2. Описание на длъжността:
Осъществяване на функции, свързани с изпитване и сертифициране на машини и удостоверяване на безопасността на употребявана техника в съответствие със Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника (ЗРКЗГТ), подзаконовите нормативни актове по прилагането му, Устройствения правилник на МЗХГ и други законови и подзаконови нормативни актове, свързани с дейността на ЦИС. Участва в организирането на дейността по изпитване и сертифициране в центъра, както и проследяване спазването на въведените Системи по качеството. Изготвя и съхранява документи от сертификация на продуктите, оценяване на съответствието и от изпитване на техниката в съответните досиета. Участва при подготовката за акредитация, надзор и преакредитация на Изпитвателната лаборатория и Органа по сертификация на продукти и хармонизирането и адаптирането на световни и европейски стандарти в областта на сертифицирането и оценяването на съответствието.
3. Начин за провеждане на конкурса:
- Решаване на тест;
- Интервю.
4. Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление за участие в конкурса съгласно Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители;
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства (по образец);
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация (при наличие);
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (служебна, трудова, осигурителна книжка и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина) или придобит ранг като държавен служител (при наличие).
Образци на документите може да намерите на: http://www.mzh.government.bg/bg/ministerstvo/karieri/konkursi/
5. Срок за подаване на документите: от 28.06.2018 г. до 09.07.2018 г.
6. Място за подаване на документите:
Център за изпитване и сертифициране - Русе, гр. Русе, бул. „Тутракан” № 94.
Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник.
7. Общодостъпно място, на което ще се публикуват списъци или други съобщения във връзка с конкурса: интернет адрес: www.mzh.government.bg.
8. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 510 лв.
* Основният размер на заплатата за длъжността ще бъде определена в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Русе

Адрес:

бул. Христо Ботев №55

Дата:

28.06.2018

Организация:

Министерство на земеделието и храните
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Министерство на земеделието и храните може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ