Специалист Труд и работна заплата
Детайли
Описание
1. Основни отговорности:- отговаря за състоянието на документацията по назначаване и освобождаване на работници и служители;
- отговаря за състоянието и функционирането на организацията на труда и отчитане на работното време;
- носи отговорност за вреди, настъпили от нереални норми и нормативи за разход на труд;
- отговаря за оптималното съставяне на графиците за работа;
2. Основни функции и задължения:
- изготвя и оформя трудови договори, допълнителни споразумения към тях;
- съхранява и попълва трудовите книжки и води установената документация;
-води отчет за отпуските за временна нетрудоспособност;
- подготвя оформя и съхранява заповедите и документите за пенсиониране и ги представя на органите на социално осигуряване;
-издава служебни бележки и удостоверения, свързани с трудовата дейност и трудоустрояването;
- отговаря за оформянето и съхраняването на личните досиета на персонала и своевременно отразяване на текущите промени;
-извършва отчетност, свързана с движението на персонала, оформя болничните листове на персонала;
-изготвя статистически справки на наетите лица;
-задължен е да спазва всички фирмени стандарти и процедури в системата по качеството;
-да познава правилата за охрана на труда, техниката за безопасност и противопожарна охрана;
3. Необходима компетентност:
- да познава нормативните актове в областта на трудовото законодателство;
- да знае реда и изискванията за водене, отчитане и анализиране на разходите за труд;
4.Образование: средно
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. Добрич
Адрес:
гр.Добрич, ул. "Отец Паисий"15
Дата:
04.07.2018
Организация:
Пътно строителство АД-Добрич
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Пътно строителство АД-Добрич може да получите ТУК