Назад

Офис Мениджър

Детайли

Описание

Фондация „За Нашите Деца" вече 26 години работи за това всяко дете в България да расте в сигурна и подкрепяща семейна среда. Нашата амбиция е нито едно дете да не прекара дори ден в самотата и изолацията на социалните институции. Да създадем цялостна среда за развитие и щастливо детство и за най-уязвимите деца в България.
Ние предоставяме палитра от социални услуги в подкрепа на деца в ранна възраст и семейства в риск, осигуряваме специализирани терапии, обучаваме и подкрепяме осиновителни и приемни семейства, а нашият Център за настаняване от семеен тип „Детска къща“ дава подслон и временна грижа за деца без родители.


За да обезпечи развитието на административните процедури и политики във Фондацията планираме да назначим доказан професионалист в офис и административни дейности.
Офис Мениджър


Роля и отговорности:
• Развива и прилага действащите административни политики, процедури и системи на фондация „За Нашите Деца“
• Отговаря за административното обслужване на централния офис на фондация „За Нашите деца“ – кореспонденция, регистри, заповеди, управление на договори, имущество и други
• Отговаря за поддържане на офис пространството и офис оборудването в изправност
• Отговаря за доставките на стоки и услуги. Организира и провежда процедури за избор на доставчик.
• Обработва входящата и изходяща кореспонденция и води регистри
• Участва в управлението на автопарка на организацията
• Управлява стажантската програма във административен отдел
• Провежда въвеждащо обучение на новоназначените служители за правилата на работа с оборудването в организацията.
• Разработва, организира и провежда инструктажи, периодични медицински прегледи и други необходими мерки съгласно ЗБУТ
• Участва в месечни обходи по събиране на дарителски кутии



Професионални компетенции:
• Висше образование – в релевантна специалност
• Умения за администриране и координация на процеси
• Професионален опит в управление на административни процеси
• Умения за работа в екип


Личностни качества и умения:
• Компютърна грамотност (Word, Excel, PowerPoint)
• Отлични умения за писмена и устна комуникация
• Свидетелство за управление на МПС, категория В


Организацията предлага:
• Работа в организация отдадена на кауза
• Работа във високо-мотивиран и професионален екип
• Коректни трудово-правни взаимоотношения
• Обучения за личностно и професионално развитие


Ако Вие искате да работите за динамично развиваща се организация с утвърдена програма за грижа за хората...
Ако искате да сте част от дейностите в подкрепа на най-малките деца в риск и техните семейства...
Ако сте учещ се човек, за когото развитието е важно...

Кандидатствайте при нас като изпратите Вашата автобиография в срок до 20 юли. Ще разгледаме всички постъпили кандидатури и ще се свържем с избраните кандидати, които ще поканим на интервю.

Ако не успеете да откриете отговори на всичките си въпроси моля не се колебайте да се свържете с Ана Врачанска, асистент „Човешки ресурси“, на a.vrachanska@detebg.org или 0882 336 485.

Личните Ви данни ще бъдат използвани само за нуждите на подбора, съгласно изискванията на ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности
Организация с нестопанска цел

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. Гюешево 21

Дата:

06.07.2018

Организация:

Фондация за Нашите Деца
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Фондация за Нашите Деца може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ