Назад

Office Coordinator - гр. София

Детайли

Описание

Adecco is a Fortune Global 500 company and the global leader in HR services. The Adecco Group connects over 500,000 external colleagues with clients each day through its network of more than 6,700 branches, with 36,000 full-time employees in over 60 countries and territories around the world.

For one of our most trusted clients we are currently looking for Office Coordinator.

Your profile:

Preferably graduate business administration or similar
1-2 year experience in a similar position in an international company will be an advantage
With excellent communication skills
Very good level of English
Positive attitude and strong organizational skills

Your responsibilities:

Organizes the processes in the office
Communicating with colleagues, clients and partners
Maintenance of the building, access control
Communication with SOT, catering provider
Protection - Connects and tracks the process
Create rules and procedures for office life

If you find yourself in the description feel free to send us your CV today! You have three options below.

Only short-listed candidates will be contacted. All applications will be treated in strict confidentiality. Recruitment license from National Agency of Employment №1814 from 08.12.2014.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

29.11.2018

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ