Началник на отдел „Информационни технологии“ в Дирекция „Административно обслужване и информационни технологии“
Описание
Организира, осигурява и контролира информационното и техническото обслужване на ИА ГИТ. Осигурява, контролира и предлага методи за подобрение за опазване конфиденциалността на дигиталната информация в ИА ГИТ. Разработване на политиката по планиране, организиране и изпълнение на дейностите по развитие на информационното обслужване и приложението на информационните технологии в администрацията на ИА „Главна инспекция по труда“.Осъществява оперативно ръководство при изграждане и развитие на информационната система на ИА „Главна инспекция по труда“, организира координацията по поддържането на работоспособността на компютърната техника и комуникациите.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Магистър
Специални умения:
Минимални и специфични изисквания за длъжността, определени в нормативен акт:
1. Степен на завършено образование: висше – магистър;
2. Професионален опит: 4 години или придобит минимален ранг III младши.
Предпочитана област на висше образование: математика, информатика и компютърни науки, технически науки и др.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Компютърна грамотност – MS Windows Server, MS Office, MS SQL Server, компютърни мрежи;
2. Владеене на английски език.
Компетентности, по които ще се оценяват кандидатите: управленска компетентност, работа в екип, комуникативна компетентност, ориентация към резултати, фокус към клиента (вътрешен/външен), професионална компетентност.
Кратко описание на длъжността: Организира, осигурява и контролира информационното и техническото обслужване на ИА ГИТ. Осигурява, контролира и предлага методи за подобрение за опазване конфиденциалността на дигиталната информация в ИА ГИТ. Разработване на политиката по планиране, организиране и изпълнение на дейностите по развитие на информационното обслужване и приложението на информационните технологии в администрацията на ИА „Главна инспекция по труда“.
Осъществява оперативно ръководство при изграждане и развитие на информационната система на ИА „Главна инспекция по труда“, организира координацията по поддържането на работоспособността на компютърната техника и комуникациите.
Размер на основната месечна заплата определена за длъжността: 1350 лева.
Конкурсът ще се проведе чрез:
1. Тест;
2. Интервю.
Необходими документи за участие в конкурса:
1. Писмено заявление за участие в конкурса, съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС).
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС.
3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (при наличие на такива).
5. Документи, удостоверяващи допълнителни умения и квалификации (при наличие на такива).
Документите се подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) в 14-дневен срок от публикуване на обявата на адреса на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ - гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, стая № М-8 от 09:00 до 17:00 часа.
Телефон за информация: 02/ 8101 770
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса, да се обявяват на информационното табло във фоайето на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ – гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ № 3, както и на интернет адрес: http://gli.government.bg/.
Краен срок за подаване на документи: 27.08.2018 г. включително.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Трудово възнаграждение:
От 1350 до 1350 лева на месец
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
13.08.2018
Организация:
ИА ГИТ
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ИА ГИТ може да получите ТУК