Офис Администратор
Детайли
Описание
Human Capital Store търси лъчезарна личност, която да заеме позицията на Офис Администратор. Наш клиент е рекламна агенция с дългогодишен опит в изработването на рекламни материали, графичен дизайн и провеждане на рекламни кампании.
Основни задължения и отговорности:
• Координиране на работата в офиса
• Водене на комуникация с клиенти и доставчици
• Изготвяне на оферти
• Водене на отчет на стоки и консумативи
Изисквания:
• Опит на административна длъжност
• Комуникативна личност
• Умение за работа в екип
• Компютърна грамотност (MS Office)
• Самостоятелно взимане на решения
• Отговорно и прецизно отношение към работата
• Добра лексика и дикция
Компанията предлага:
• Стандартно работно време и работна седмица
• Задачи, които проследяват креативният процес в компанията
• Възможност за кариерно развитие в друга позиция при демонстрация на умения и възможности
Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Целите, за които ще използваме Вашите данни са:
- да Ви бъдем полезни при намирането на нова и/или по-добра работа, стаж или друга форма на заетост;
- да Ви изпращаме съобщения по имейл, телефон, социални мрежи, регулярна поща.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София
Дата:
24.08.2018
Организация:
Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК