Назад

БИЗНЕС АДМИНИСТРАТОР

Детайли

Описание

Международна фирма дострибутор на HP Indigo търси да назначи енергична , отговорна и мотивирана личност за длъжността БИЗНЕС АДМИНСТРАТОР за офиса си в гр. София

Основни задължения :
- Получаване и систематизиране на постъпващата имейл кореспонденция.
- Приемане на телефонни обаждания.
- Водене на кореспонденция на български с клиентите на фирмата в България- Водене на кореспонденция на английски с останалите офиси на фирмата извън България.
- Организиране на ежедневните задачи в офиса.
- Комуникиране с чуждестранни партньори и клиенти.
- Изпращане на месечни фактури към клиентите в България.- Приемане на заявки от клинети за доставка на консумативи.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Специални умения:
ОТЛИЧНО ВЛАДЕЕНЕ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1100 до 1600 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София бул. България 98

Дата:

11.09.2018

Организация:

3 Принт България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за 3 Принт България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ