БИЗНЕС АДМИНИСТРАТОР
Описание
Международна фирма дострибутор на HP Indigo търси да назначи енергична , отговорна и мотивирана личност за длъжността БИЗНЕС АДМИНСТРАТОР за офиса си в гр. СофияОсновни задължения :
- Получаване и систематизиране на постъпващата имейл кореспонденция.
- Приемане на телефонни обаждания.
- Водене на кореспонденция на български с клиентите на фирмата в България- Водене на кореспонденция на английски с останалите офиси на фирмата извън България.
- Организиране на ежедневните задачи в офиса.
- Комуникиране с чуждестранни партньори и клиенти.
- Изпращане на месечни фактури към клиентите в България.- Приемане на заявки от клинети за доставка на консумативи.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Специални умения:
ОТЛИЧНО ВЛАДЕЕНЕ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 1100 до 1600 лева на месец
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София бул. България 98
Дата:
11.09.2018
Организация:
3 Принт България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за 3 Принт България ЕООД може да получите ТУК