Назад

Директор на Дирекция „Общински дейности, устройство на територията и инвестиции”

Детайли

Описание

На основание чл.44, ал.2 от ЗМСМА, чл.10а, във връзка с чл.10, ал.1 от Закона за държавния служител и чл.13, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители

ОБЩИНА ГУРКОВО ОБЯВЯВА КОНКУРС

за длъжността „Директор на Дирекция „Общински дейности, устройство на територията и инвестиции”

1.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:
-Образование – висше;
Образователна степен – магистър; „Социални, стопански и правни науки“, “Аграрни науки и ветеринарна медицина” и „Технически науки“ от Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с ПМС №125 от 24.06.2002 г.
-Минимален професионален опит – 4 години /Професионален опит на ръководна длъжност в държавна, общинска или районна администрация / и/или минимален ранг – ІІІ младши;
-Компютърна грамотност;
-Да са изпълнени условията, посочени в чл. 7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
2.Допълнителни умения и компетентности, носещи предимство на кандидатите:
-Организационна, управленска и лидерска компетентност;
- Да познава основните нормативни актове в областта на местното самоуправление – Закон за държавния служител, Наредба за условията и реда за оценяване на служителите в държавната администрация, Закон за администрацията, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за общинската собственост, Закон за концесиите, Закон за обществените поръчки, Закон за устройство на територията, Закон за собствеността и ползването на земеделските земи, Закон за регионалното развитие, подзаконови нормативни актове касаещи териториалното развитие, инвестициите и ползването на средства от Европейските фондове.
-Умения да планира, организира и контролира дейността си, инициативност, отговорност, работа в екип;
-Умения в областта на Екологията.
3.Начин на провеждане на конкурса:
-Решаване на тест;
-Интервю.
4.Кратка информация за длъжността:
Ръководи, координира и контролира дейността на дирекцията и дейността на служителите в дирекцията с оглед: Провеждане политиката на общината в областта на териториалното развитие, икономическото развитие, екологията и земеделието; Бързо и качествено административно и техническо обслужване; Ефективно управление на общинската собственост. Изготвя програми с цел балансирано и устойчиво развитие на общината и успешно интегриране в Европейската общност.
5.Минимален размер на основната заплата, съгласно КДА – 510 лв. /Размерът се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението./
6.Необходими документи, които следва да бъдат представени:
-Заявление по образец за участие в конкурса /Приложение №2 към чл. 17, ал.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители/;
-Декларация по чл.17, ал.2, т.1 от същата наредба;
-Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
-Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
-Документ за самоличност – само за справка.
При представяне на копията се представят и оригиналите за сверка.
7.На кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
8.Документите се подават лично или чрез пълномощник /с оригинал на нотариално заверено пълномощно/ в стая №12 /Мл. експерт „Човешки ресурси”/ в сградата на общинска администрация Гурково до 27.09.2018 г. включително.
9.На основание чл.10а, ал.2 от Закона за държавния служител нареждам обявлението за конкурса да бъде изпратено за публикуване едновременно в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията и в един специализиран сайт или портал за търсене на работа. Списъците и съобщенията във връзка с конкурса ще се обявяват на таблото за обяви и съобщения на входа на община Гурково и интернет-сайта http://www.obshtina-gurkovo.com/, меню „Информация и услуги“- „ Кариера“.

Телефон за информация 0887 148455 – М. Маринова- Мл. експерт „Човешки ресурси”

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Специални умения:
Организационна, управленска и лидерска компетентност; - Да познава основните нормативни актове в областта на местното самоуправление – Закон за държавния служител, Наредба за условията и реда за оценяване на служителите в държавната администрация, Закон за администрацията, Закон за местното самоуправление и местната администрация, Закон за общинската собственост, Закон за концесиите, Закон за обществените поръчки, Закон за устройство на територията, Закон за собствеността и ползването на земеделските земи, Закон за регионалното развитие, подзаконови нормативни актове касаещи териториалното развитие, инвестициите и ползването на средства от Европейските фондове. -Умения да планира, организира и контролира дейността си, инициативност, отговорност, работа в екип; -Умения в областта на Екологията.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Висше управленско ниво,

Трудово възнаграждение:

От 510 до 0 лева на месец

Категория:

Администрация
Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Стара Загора, Гр. Гурково

Адрес:

общ. Гурково, бул. \"Ал. Батенберг\" №3

Дата:

17.09.2018

Организация:

Община Гурково
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Гурково може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ