Назад

FRONT DESK PLATFORM ASSISTANT

Детайли

Описание

Industrial Access EOOD as part of TVH Group Belgium is among the market leaders in the construction machinery rental in the Balkan area.
Established in 2008 in Sofia, Industrial Access services its client portfolio from 3 locations across Bulgaria.

What can we do together?

Do you want to build your career in an international company with more than 4.500 employees worldwide spread across multiple continents (www.tvh.com)?

Do you want to meet daily challenges in an emerging new market?

Do you want to enhance your relations in international team?

Industrial Access EOOD Bulgaria team is looking for a new member for the

FRONT DESK PLATFORM ASSISTANT – position in Sofia

What we request (daily KPIs):
- provide ongoing support to sales agents
- to record all contracts and associated paperwork on behalf of the sales representatives
- to offer support to sales representatives (handling contracts and related aspects)
- to handle company correspondence (including paperwork being send to accounting on behalf of the sales rep)
- to handle office supplies (ordering office consumables and others)
- to assist company management for daily office related procedures

The optimal candidate profile we look for shall require:
- enhanced ability to organize and prioritize tasks:
- high interpersonal communication skills and the ability to relate proactively both inside and outside the company
- teamwork skills
- computer & tablet / smartphone MS Office enhanced computer skills (Outlook, Excel, Word proficiency)
- honest and responsible person
- minimum experience in a previous experience on a similar job or in the field of rental / sales of machinery and equipment in construction constitutes an advantage
- English fluent proficiency (conversational, writing, reading, conference).

What we offer:
- periodic trainings at local and international level specific to the job position
- Permanent contract with 6 months trial period
- 20 days / year paid holiday
- 8.00 – 17.00 / 5 days a week
- 1.050 – 1.250 BGN gross salary / month

If you are interested, please submit your application in English with recent photo.
Only accepted candidates will be contacted. The interview involves online evaluation of the candidates.


С изпращането на Вашето CV за кандидатстване на тази длъжност, Вие се съгласявате с обработката на лични данни, в съответствие с Наредбата за защита на физическите лица във връзка с обработването на лични данни. Тези данни са ни необходими, за да осъществим процеса на подбор.
Само избраните кандидати ще бъдат поканени да попълнят специализирани тестове, като техните данни ще бъдат предадени на фирмата, с която работим.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани обективно и при пълна поверителност.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1050 до 1250 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр.

Адрес:

Околовръстен път 373

Дата:

30.10.2019

Организация:

Матеко България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Матеко България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ