Back office асистент с френски език
Детайли
Описание
Horizons е консултантска фирма с 15-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.Харесва ти да помагаш на хора от екипа си, за да осигурите положително клиентско мнение? Обичаш да научаваш нови неща? Искаш да се развиваш личностно и професионално?
Нашият клиент е една от водещите международни маркетингови компании и може да ти предостави всичко това! Във връзка с разрастването на тяхната дейсност, търсим екип от:
Back office асистент с френски език
Твоите ежедневни дейности ще включват:
• Активна комуникация и сътрудничество с всички отдели на компанията в страната и
чужбина
• Следене на пазарните тенденции за различни категории продукти
• Проверка на въведените данни в специализиран софтуер
• Изготвяне на седмични/месечни доклади и предоставяне на резултатите на клиенти
• Поддържане на висок стандарт и качество на работа
За да си успешен асистент с френски език, ти:
• Владееш френски и английски език на работно ниво (B1 – В2)
• Имаш добри технически познания и опит с MS Office
• Внимателен си към детайлите
• Умееш да анализираш големи обеми от информация
Нашият клиент има чудесно предложение за теб:
• Годишен отпуск – 23 дни
• Безплатна карта за градски транспорт и паркоместа за велосипеди
• Добро възнаграждение и стимулираща бонусна програма
• Допълнително здравно осигуряване и партньорска програма за отстъпки
• Интензивно въвеждащо обучение и регулярни тренинги в процеса на работата
• Опит в голяма международна компания и достъп до модерни технологии
• Разнообразни спортни инициативи
Ако сме събудили любопитството ти и разпознаваш себе си в горните редове, кандидатствай сега като ни изпратиш актуална автобиография. Конфиденциалността е гарантирана.
Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.
Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164
Дата:
26.11.2019
Организация:
Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК