Назад

Back office асистент с френски език

Детайли

Описание

Horizons е консултантска фирма с 15-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Харесва ти да помагаш на хора от екипа си, за да осигурите положително клиентско мнение? Обичаш да научаваш нови неща? Искаш да се развиваш личностно и професионално?

Нашият клиент е една от водещите международни маркетингови компании и може да ти предостави всичко това! Във връзка с разрастването на тяхната дейсност, търсим екип от:

Back office асистент с френски език


Твоите ежедневни дейности ще включват:

• Активна комуникация и сътрудничество с всички отдели на компанията в страната и
чужбина
• Следене на пазарните тенденции за различни категории продукти
• Проверка на въведените данни в специализиран софтуер
• Изготвяне на седмични/месечни доклади и предоставяне на резултатите на клиенти
• Поддържане на висок стандарт и качество на работа


За да си успешен асистент с френски език, ти:

• Владееш френски и английски език на работно ниво (B1 – В2)
• Имаш добри технически познания и опит с MS Office
• Внимателен си към детайлите
• Умееш да анализираш големи обеми от информация


Нашият клиент има чудесно предложение за теб:

• Годишен отпуск – 23 дни
• Безплатна карта за градски транспорт и паркоместа за велосипеди
• Добро възнаграждение и стимулираща бонусна програма
• Допълнително здравно осигуряване и партньорска програма за отстъпки
• Интензивно въвеждащо обучение и регулярни тренинги в процеса на работата
• Опит в голяма международна компания и достъп до модерни технологии
• Разнообразни спортни инициативи

Ако сме събудили любопитството ти и разпознаваш себе си в горните редове, кандидатствай сега като ни изпратиш актуална автобиография. Конфиденциалността е гарантирана.

Само одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

26.11.2019

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ