РЪКОВОДИТЕЛ ОТДЕЛ БИЗНЕС РАЗВИТИЕ
Детайли
Описание
Ние сме лицензирана трудова борса КОРЕКТ 2011 РУСЕ ЕООД със седалище гр.Русе. Основната ни дейност се състои в подбор на персонал. Компанията започва да работи през 2003 г., за да подкрепя напълно работодателите в намирането, привличането и наемането на най-добрите кадри за тяхната компания.Клиентите изискват професионални стандарти, които ние гарантираме с нашето професионално и отговорно отношение. Ние осъзнаваме, че подходът към нашите клиенти трябва да бъде съобразен с техните специфични нужди и желания. Нашата фирмена философия се базира на репутация, доверие, професионални знания, безпристрастност и коректност, прозрачност и различен подход, който зависи от специфичните и нестандартните нужди на клиента. Ето защо ние сме ефективен и надежден помощник в търсенето и подбора на служителите, които ви трябват. Ние наемаме и избираме служители с потенциал, които са най-ефективни и полезни професионалисти за вашия бизнес. Корект 2011-Русе ЕООД гарантира индивидуален подход при подбора и резултатът винаги е точният човек на точното място.
РАБОТОДАТЕЛЯ ПРЕДЛАГА: РЪКОВОДИТЕЛ ОТДЕЛ БИЗНЕС РАЗВИТИЕ
I. Изисквания за заеманата длъжност:
- Образование- Висше , магистърска степен
- Квалификация и специалност- „Мениджмънт и маркетинг“ , МИО, Търговия
- Допълнителни квалификационни изисквания
- Да познава :
- Основната дейност на фирмата и асортиментната листа на производството.
- Редът за сключване на договорите.
- Редът за изработване планове и програми в дружеството.
- Редът за обслужване на клиенти.
- Управление на документите с вътрешен и външен произход от СУК.
- Да притежава квалификационна група- НЕ
- Да притежава свидетелство за правоспособност- Да
- Други изисквания:
- Да владее и прилага маркетинговите методи и техники.
- Способност да инициира и усвоява нови идеи.
- Умение за работа в екип и динамична среда.
- Умение за работа с компютър и ползване на програмни продукти.
- Владеене на западен език – английски на добро ниво
- Личностни изисквания: креативност за реализиране на поставените цели и постигане на очакваните резултати, лоялност и коректност.
- Добър външен вид.
Професионален опит – минимум 3-5 години, с предимство на ръководна позиция; организираност и комуникативни умения
- Подчиненост – Изпълнителен директор.
- Взаимодействие и връзки :
- Вътрешни :
- Изпълнителен директор и Мениджър Продажби.
- Главен инженер и Ръководител Технологии иновации.
- Служители от отдел Продажби.
- Специалисти от ОТКК, доставки , ФСО.
Външни:
- С контрагенти на Дружеството
- С потенциални клиенти.
Длъжностни задължения и отговорности:
II.Основни задължения:
- Организира, контролира и подпомага активното търсене и привличане на потенциални за фирмата клиенти в страната и с предимство чужбина.
- Анализира и развива дейността на фирмата с цел увеличаване броя на клиентите и обема на продажбите.
- Следи и анализира нуждите и очакванията на клиентите и пазара, вкл. и чрез участие в технически семинари и изложения.
- Предлага пред Изп. Директор и СД нови продукти/услуги , съобразени с тези нужди , вкл. и такива изискващи допълнително оборудване.
- Активно търси и предлага нови бизнес възможности с цел увеличаване на пазарния дял на фирмата в краткосрочен и дългосрочен план.
- Да прави предложения пред Изп. директор и СД за стратегии , вкл. ценови за различните категории клиенти и ръководи екипа на отдел Продажби за изпълнението им , след приемането им.
- Проучва и отговаря за разработването на проекти , участие в обществени поръчки/ вкл. възможности за финансирането им.
- Предлага ефективни бизнес решения за увеличаване ефективността на работа на отдела по Продажби и след приемане осъществява изпълнението им.
- Изпълнява задължения съгласно СИСТЕМАТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО
Фирмата предлага:
- Трудов договор и осигуровки;;
- Петдневна работна седмица, с работно време 8:00-17:00ч;
- Много добро възнаграждение и бонуси;
- Възможност за развитие.
Моля изпращайте автобиография със снимка на български език!
За повече информация, както и за други предложения за работа се свържете с нас на телефон 0896 686 522 или заповядайте в офиса ни на ул. "Симеон Велики" 4 (зад Общината) с работно време от 09:00-12:00 и от 13:00-18:00.
ЛИЦЕНЗ 1741/25.06.2014
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Човешки ресурси
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Русе
Адрес:
"Кап.Лейт.Ев.Винаров" 7
Дата:
04.10.2018
Организация:
Корект 2011 Русе ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Корект 2011 Русе ЕООД може да получите ТУК