Назад

„Главен юрисконсулт“ в отдел „Правни дейности“, дирекция „Правни дейности, административно обслужване и човешки ресурси“ в Държавна агенция "Електронно управление"

Детайли

Описание

Дейности, свързани с изготвяне на правни становища по прилагане на законовите и подзаконовите нормативни актове и индивидуалните административни актове на председателя в областта на електронното управление, по проекти на актове, разглеждани на заседания на министерския съвет; участие в работни групи за изработване на проекти за изработване на проекти на нормативни актове в областта на електронното управление, изготвяне на правни становища за проекти на нормативни актове, взаимодействие с други ведомства по хармонизацията на българското с европейското законодателство; осъществяване на процесуално представителство пред съдилищата по заведени от и срещу ДАЕУ съдебни дела; процедури по назначаване и освобождаване на служители на агенцията, изготвяне на проекти на договори и вътрешноведомствени актове: заповеди, писма, справки и др.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Магистър

Профил:
право

Специални умения:
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността: 1. Степен на завършено образование: висше – магистър. 2. Професионална област: право и придобита юридическа правоспособност. 2. Професионален опит: 5 (пет) години. 3. II младши ранг, в случай, че има придобит такъв. Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите: 1.Езикови умения: владеенето на чужд език е предимство; 2.Компютърни умения – Windows, Word, Excel. Информация за размера на основната заплата за длъжността: При наличие на минималния професионален опит за длъжността основната заплата се определя в рамките от 510 лв. до 1650 лв. При наличие на професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността, основната заплата се определя по реда на чл. 9 от Наредбата за заплати на служителите в държавната администрация. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса: 1.Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС); 2.Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС; 3.Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност; 4.Копие на документ за придобита юридическа правоспособност; 5.Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и др. Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 10:00 до 17:00 часа. Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2215 Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg . Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 03 декември 2018 г.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

23.11.2018

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ