Назад

Административен Контрол

Детайли

Описание

AСТРЕA е компания в сферата на Човешките ресурси. Целта ни е да открием най-подходящите хора за нашите бизнес партньори, като им осигурим удовлетвореност.

За един от нашите клиенти – един от лидерите в дистрибуцията на индустриална техника - търсим амбициозни и мотивирани личност за позицията Административен Контрол.

Задължения и отговорности:
* подпомага работата на отдела при подготовка и обработка на договори и друга документация;
* води комуникация с държавната админситрация;
* изпълнение на отделни задачи;
* изпълнява основни административни задължения в офиса .

Изисквания към кандидатите:
* средно владеене на английски език;
* добри комуникативни и аналитични умения;
* добра компютърна грамотност;
* лоялност, дисциплинираност и отговорност.

Клиентът ни предлага:
* приятелска работна среда;
* работа в международна компания с офиси на два континента;
* атрактивно възнаграждение.

Ако позицията представлява интерес за Вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и изпратете подробна автобиография на английски език (Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата МV_АА).

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

Кандидатите не дължат такса за извършените услуги!

Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, жк. Света троица, ул. Царибродска 70, ет.2, офис 3

Дата:

12.12.2018

Организация:

Астреа Рикрутмънт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Астреа Рикрутмънт ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ