Административен Контрол
Детайли
Описание
AСТРЕA е компания в сферата на Човешките ресурси. Целта ни е да открием най-подходящите хора за нашите бизнес партньори, като им осигурим удовлетвореност.За един от нашите клиенти – един от лидерите в дистрибуцията на индустриална техника - търсим амбициозни и мотивирани личност за позицията Административен Контрол.
Задължения и отговорности:
* подпомага работата на отдела при подготовка и обработка на договори и друга документация;
* води комуникация с държавната админситрация;
* изпълнение на отделни задачи;
* изпълнява основни административни задължения в офиса .
Изисквания към кандидатите:
* средно владеене на английски език;
* добри комуникативни и аналитични умения;
* добра компютърна грамотност;
* лоялност, дисциплинираност и отговорност.
Клиентът ни предлага:
* приятелска работна среда;
* работа в международна компания с офиси на два континента;
* атрактивно възнаграждение.
Ако позицията представлява интерес за Вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и изпратете подробна автобиография на английски език (Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата МV_АА).
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Кандидатите не дължат такса за извършените услуги!
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр.София, жк. Света троица, ул. Царибродска 70, ет.2, офис 3
Дата:
12.12.2018
Организация:
Астреа Рикрутмънт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Астреа Рикрутмънт ЕООД може да получите ТУК