Правен Секретар с немски език
Описание
От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен.Във връзка с разширяване на дейността на нашия клиент – международна компания, лидер в IT услугите, търсим креативен и динамичен кандидат за длъжността: Офис Мениджър с немски език
На тази позиция Вие ще получите възможност да:
• Комуникирате активно с клиенти на компанията, както и с екипи отговарящи за отворените позиции;
• Управлявате и обработвате потока от информация - входяща и изходяща комуникация по телефон и мейл;
• Изграждате, поддържате и развивате имиджа на бранда на компанията;
• Изготвяте юридически документи като договори, споразумения за неразкриване на информация и други стандартни договорни споразумения;
• Участвате в разработването на проекти за развитие на компанията;
• Поддържане на бизнес кореспонденция и архивиране на документацията;
Изисквания:
• да владеете немски език и английски език на отлично ниво: писмено и говоримо;
• завършено висше образование - Право;
• професионален опит в сферата е задължително;
• креативност и висока лична мотивация за развитие в международна компания;
• фокус върху детайла и много добри комуникативни умения;
• много добра компютърна грамотност : MS Office, Social Media
Предложението на компанията включва:
• много добро възнаграждение;
• работа в мултинационален екип от професионалисти;
• външни и вътрешнофирмени обучения;
• платен годишен отпуск ;
• стандартно работно време;
• интересна и динамична работа;
• модерен офис с отлична локация.
Ако тази позиция представлява интерес за Вас, изпратете ни своята автобиография.
Изи Консулт е агенция за набиране и подбор на персонал, чиято мисия е да свързва най-добрите служители и топ работодатели в България и чужбина.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
Право
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 1800 до 1900 лева на месец
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
13.12.2018
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК