Назад

Правен Секретар с немски език

Детайли

Описание

От 2004 година насам Изи Консулт се ползва с доверие като партньор на фирми и кандидати в различни сфери по отношение на решения в областта на подбор на персонал и временна заетост. Индивидуалният подход към нуждите на всеки наш клиент значително увеличава експертизата и портфолиото на Изи Консулт през годините. През последните години нашият екип се разрастна в цяла България с офисите ни в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен.

Във връзка с разширяване на дейността на нашия клиент – международна компания, лидер в IT услугите, търсим креативен и динамичен кандидат за длъжността: Офис Мениджър с немски език


На тази позиция Вие ще получите възможност да:

• Комуникирате активно с клиенти на компанията, както и с екипи отговарящи за отворените позиции;
• Управлявате и обработвате потока от информация - входяща и изходяща комуникация по телефон и мейл;
• Изграждате, поддържате и развивате имиджа на бранда на компанията;
• Изготвяте юридически документи като договори, споразумения за неразкриване на информация и други стандартни договорни споразумения;
• Участвате в разработването на проекти за развитие на компанията;
• Поддържане на бизнес кореспонденция и архивиране на документацията;

Изисквания:

• да владеете немски език и английски език на отлично ниво: писмено и говоримо;
• завършено висше образование - Право;
• професионален опит в сферата е задължително;
• креативност и висока лична мотивация за развитие в международна компания;
• фокус върху детайла и много добри комуникативни умения;
• много добра компютърна грамотност : MS Office, Social Media

Предложението на компанията включва:

• много добро възнаграждение;
• работа в мултинационален екип от професионалисти;
• външни и вътрешнофирмени обучения;
• платен годишен отпуск ;
• стандартно работно време;
• интересна и динамична работа;
• модерен офис с отлична локация.

Ако тази позиция представлява интерес за Вас, изпратете ни своята автобиография.

Изи Консулт е агенция за набиране и подбор на персонал, чиято мисия е да свързва най-добрите служители и топ работодатели в България и чужбина.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Право

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1800 до 1900 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

13.12.2018

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ