Назад

Супервайзор на смяна

Детайли

Описание

Adecco е една от компаниите в листата на Global Fortune 500 и е световния лидер в предлагането на услуги в областта на човешките ресурси. Adecco Group свързва над 500,000 сътрудници с клиенти всеки ден чрез своята мрежа с над 6,600 офиси посредством 34,000 служители, в повече от 60 страни и територии по света.

За новооткриващ се модерен кино-комплекс на „Синема Сити България“ в мол Галерия - гр. Варна, търсим да назначим амбициозна, отговорна и динамична личност на позиция

СУПЕРВАЙЗОР НА СМЯНА

ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

• Участие в управлението, организиране работата и контрола на персонала;
• Отговаря за oбучението и въвеждането на новопостъпилите служители;
• Организира и координира графика за работата на персонала, изготвяне на седмични смени;
• Контролира и e материално отговарно лице за събирането и отчитането на приходите от продажби на билети и бар;
• Носи отговорност за дейността на бара и фронт-офиса – отваряне и затваряне на бар и каси, поддържането на бара чист по време на смяна, отговорен е за напитките и другите продукти; продажбата на билети; изготвя отчет за точния брой невалидни билети, свободни билети, “началната сума”;
• Следи работата на разпоредителите – проверка на билети, контролиране правилното и безпроблемно протичане на прожекциите;
• Спазва работното време, смените, вътрешните правила за работа на компанията; изпълнява инструкциите за безопасност и охрана на труда;
• Подпомага дейността на персонала при нужда: продажба на билети, работа зад бар, въвеждане на посетители;
• Изпълнява всички други задачи, поставени от прекия ръководител и в съответствие с квалификацията и отговорностите на служителя.

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА И УСЛОВИЯ НА РАБОТА:

• Завършено средно/висше образование;
• Предходен опит на такава позиция – задължително изискване;
• Предходен опит в управлението на служители – задължително изискване;
• Владеене на английски език – задължително условие;
• Компютърна грамотност / добри познания в Excel /;
• Комуникативност и позитивно излъчване;
• Бързина, отговорност, дисциплина;
• Възможност за обучение в рамките на два месеца в гр. Пловдив / всички разходи са поети от работодателя /;
• Здравна книжка – задължителна.


НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:

• Петдневна работна седмица по график - 6 / 8 /12 часови смени;
• Атрактивно възнаграждение и ваучери за храна;
• Възможност за работа в приятна атмосфера на модерен кино-комплекс с високи стандарти и модерна технология;

Ако отговаряте на изискванията, а описанието на позицията провокира интерес у вас - не пропускайте възможността да кандидатствате още днес!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор. Лиценз от Националната Агенция по Заетостта N=1814/8.12.2014.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

1766, София, Бизнес Парк, Сграда 11A, етаж 2

Дата:

01.02.2019

Организация:

Adecco Bulgaria Ltd
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Adecco Bulgaria Ltd може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ