Назад

Главен експерт в отдел "Финанси", дирекция "Бюджет и финанси", администрация на Министерския Съвет

Детайли

Описание

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС) и Заповед № Н-022 от 10.01.2019 г., администрацията на Министерския съвет обявява конкурс за длъжността

„Главен експерт“
в отдел „Финанси“, дирекция „Бюджет и финанси“

Област на дейност:
Проверка и контрол на постъпващата в отдела счетоводна информация от второстепенните разпоредители с бюджет; анализ на счетоводната информация; подпомагане изготвянето на тримесечните оборотни ведомости на Министерски съвет (МС) и баланса на МС; подпомагане изготвянето на индивидуалния сметкоплан на МС; участие в разработването и актуализацията на вътрешните нормативни актове.
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
• образователно-квалификационна степен „бакалавър”;
• професионален опит – 4 години;
• ІІІ младши ранг, в случай че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
• области на придобито висше образование – социални, стопански и правни науки;
• Добри компютърни умения (MS Office, Internet, счетоводен софтуерен продукт).
Минимален размер на основната заплата: 850 лв.
Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
• заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от НПКДС;
• декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
• копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация;
• копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова, служебна или осигурителна книжка;
• копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител (ако има такива).
Документите за участие в конкурса се приемат на служебния вход на Министерския съвет на адрес: гр. София, бул. Дондуков № 1, в 10-дневен срок от публикуване на обявата за конкурса от 14,00 ч. до 17,00 ч. (в работните дни) от служител на отдел „Човешки ресурси”. Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Списъците с допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати, както и всички други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Министерския съвет или на информационното табло на служебния вход на Министерския съвет на адрес: гр. София, бул. Дондуков № 1.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

11.01.2019

Организация:

Администрация на Министерски съвет
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Администрация на Министерски съвет може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ