ТРЗ Специалист - София
Детайли
Описание
HRS е една от най-бързо развиващите се агенции за подбор на персонал в България, а в момента се разширяваме и на външните пазари. Компанията е център, който събира мислещи архитекти за професионално усъвършенстване, които са винаги готови да намерят по-иновативни начини да правят това, което обичат още по-добре.Вече доказани в областта на човешките ресурси и с добре познати имена зад нас, ние продължаваме да укрепваме нашето цифрово присъствие и да работим усилено, за да предлагаме най-качествените услуги в сферата на човешките ресурси. Хората са ключовият елемент в идентичността на нашата марка и ние се стремим да ги развиваме постоянно.
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Вие не сте изключение!
Отговорности:
• Съдействие при сключване и прекратяване на всички трудови, граждански и управленски договори, включително изготвяне на договори, споразумения, нареждания и др .;
• Предоставяне на информация в НАП, НОИ и Инспекцията по труда относно законовите срокове;
• Поддържане на трудова документация на служителите;
• Текущи консултации по всички трудови, правни и административни спорове и въпроси;
• Обработка на цялата необходима информация за изчисляване на възнагражденията;
• Изчисляване на възнагражденията и подготовка за тяхното изплащане;
• Подготвя доклади чрез съставяне на обобщения на приходите, данъците, удръжките, отпуските, увреждането и др.;
• Предоставяне на обобщена информация за висшето ръководство, финансовия отдел и др.;
• Съхраняване на ведомостите и трудовите книжа в законоустановените срокове.
• Водене на активна бизнес комуникация с клиентите.
Какво предлагаме:
• Работа с мотивиран екип от професионалисти и приятна работна атмосфера;
• Кариерно развитие;
• Допълнително здравно осигуряване и стоматологична помощ;
• Допълнителни ваучери за различни услуги;
• Отстъпки за различни спортни центрове;
• Масажи в офиса;
• Стандартно работно време от 09:00 до 18:00 часа от понеделник до петък.
Изисквания:
• Релевантно висше образование;
• Професионален опит на позиция ТРЗ около 1 -3 години;
• Добри познания и опит в областта на трудовото и осигурителното законодателство;
• Отлични компютърни умения - WORD, EXCEL;
• Добро владеене на английски език - B1;
• Възможност за приоритизиране на задачите и спазване на срокове;
• Проактивност и бързо възприемане на информацията;
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Човешки ресурси
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
28.01.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК