Назад

Офис куриер

Детайли

Описание

"Керко България" ЕООД е дружество администриращо инвестиционен фонд, развиващ успешно амбициозни проекти в областта на туризма и хотелиерството. За своя офис в гр.София, компанията търси да назначи

ОФИС КУРИЕР

Основни задължения:

• Доставя и приема служебна документация в рамките на гр.София;
• Входира фирмени документи до държавни институции и частни организации;
• Подпомага административната дейност в офиса/съвместителство;
• Шофира и отговаря за поддръжката на служебните автомобили;

Изисквания

• Средно образование;
• Шофьорска книжка кат. В, със стаж над 3 години;
• Чисто съдебно досие;
• Добри комуникативни умения;
• Дисциплинираност и отговорност;

Нашето предложение:
• Трудов догвор, при пет дневна работна седмица, осем часов работен ден;
• Удобна локация на местоработата, уютен офис;
• Работа в екип от професионалисти;
• Мотивиращо възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при спазване на строга конфиденциалност.

Предоставените от Вас лични данни ще съхраняваме и обработваме с цел подбор за позицията "Офис куриер" за срок от 3 месеца и се задължаваме да не ги разпространяваме под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София

Дата:

15.02.2019

Организация:

Керко България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Керко България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ