Офис куриер
Детайли
Описание
"Керко България" ЕООД е дружество администриращо инвестиционен фонд, развиващ успешно амбициозни проекти в областта на туризма и хотелиерството. За своя офис в гр.София, компанията търси да назначиОФИС КУРИЕР
Основни задължения:
• Доставя и приема служебна документация в рамките на гр.София;
• Входира фирмени документи до държавни институции и частни организации;
• Подпомага административната дейност в офиса/съвместителство;
• Шофира и отговаря за поддръжката на служебните автомобили;
Изисквания
• Средно образование;
• Шофьорска книжка кат. В, със стаж над 3 години;
• Чисто съдебно досие;
• Добри комуникативни умения;
• Дисциплинираност и отговорност;
Нашето предложение:
• Трудов догвор, при пет дневна работна седмица, осем часов работен ден;
• Удобна локация на местоработата, уютен офис;
• Работа в екип от професионалисти;
• Мотивиращо възнаграждение, обвързано с постигнатите резултати.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при спазване на строга конфиденциалност.
Предоставените от Вас лични данни ще съхраняваме и обработваме с цел подбор за позицията "Офис куриер" за срок от 3 месеца и се задължаваме да не ги разпространяваме под каквато и да е форма, освен за целите на настоящия подбор.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр.София
Дата:
15.02.2019
Организация:
Керко България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Керко България ЕООД може да получите ТУК