Назад

Администратор на онлайн магазин- София

Детайли

Описание


Администратор на онлайн магазин
Менпауър е световен лидер в сектора на труда и създава, и предоставя услуги, които дават възможност на клиентите й да бъдат печеливши в постоянно променящия се пазар на труда.

В момента търсим да назначим, за свой уважаван клиент – компания, търгуваща с офис-материали, отговорен и мотивиран кандидат за позицията:

Администратор на онлайн магазин

Основни функции и задължения:
Подбор и подредба на нови продукти в сайта;
Редакция на предлаганите продукти;
Комуникация с търговския отдел относно подбор на продукти и ценообразуване.

Изисквания за кандидата:
Отлична грамотност по български език!
Основни комютърни умения;
Желание за работа в сферата на онлайн търговията;
Английски език – предимство;
Висше образование – предимство.

Компанията предлага:
Стандартно работно време (от 9 до 18:00 часа, понеделник - петък);
Приятна работна среда;
Добро заплащане;
Осигурен транспорт;
Възможност за "home office".

Ако позицията Ви е заинтригувала и смятате, че отговаряте на изискванията, ще се радваме да ни изпратите своето актуално CV.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Само одобрените по автобиография кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Благодарим Ви!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, ул.Никола Мирчев №33

Дата:

22.02.2019

Организация:

Менпауър България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Менпауър България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ