Офис Асистент
Детайли
Описание
Ние от Human Capital Store търсим Офис Асистент за наш клиент – фирма, която работи в сферата на цялостната поддръжка и почистване на сгради, офиси и домове.Отговорностите на тази позиция ще бъдат да:
- Изготвя доклади и справки за дейността на фирмата;
- Приемане на телефонни обаждания;
- Извършва комуникация с клиенти, доставчици и служители;
- Получава задачи и се отчита пред Офис Мениджъра.
Изисквания:
- Опит на административна длъжност;
- Добро владеене на английски език и компютърна грамотност;
- Мотивирана, енергична и отговорна личност с изявени организаторски качества;
- Отношение към детайлите;
Работодателят предлага:
- Работа на постоянен трудов договор;
- Стандартно работно време;
- Спокойна работна среда;
- Да бъдете част от сплотен екип, който работи заедно от дълго време.
Може да кандидатствате, като ни изпратите автобиографията си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер : 1783/ 30.09.2014.
Услугите към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставите, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.
Целите, за които ще използваме Вашите данни са:
да Ви бъдем полезни при намирането на нова и/или по-добра работа, стаж или друга форма на заетост;
да Ви изпращаме съобщения по имейл, телефон, социални мрежи, регулярна поща.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София
Дата:
26.02.2019
Организация:
Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК