ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР- Благоевград
Детайли
Описание
ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪРВ HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е един най- добре установените комплекси в България, който години наред привлича множество почитатели на природата, спорта и отдиха от целия свят.
Комплексът е разположен в Югозападна България и разполага с петзвезден хотел, Спа и спорт съоръжения, барове и ресторанти, както и други луксозни услуги.
Търсим комуникативен, организиран и отговорен човек, който да представлява комплекса пред клиентите, и да се присъедини на позицията:
ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР
Основни отговорности:
- Ръководи и организира цялостната дейност по посрещане, настаняване и обслужване на
клиентите;
- Ръководи и организира дейността на екипа на фронт офис отдела;
- Регулярно следи заетостта на хотела и определя стаите за пристигащите гости;
- Следи рекламациите на клиентите за обслужването в хотела и взима мерки за подобряване на
процесите;
- Изготвя и следи работните графици на целия фронт офис отдел;
- Провежда оперативни съвещания, свързани с технологията на обслужването и организацията
на работа;
- Участва в ценообразуването и изготвянето на оферти в частта настаняване;
- Следи за ежедневната финансова отчетност;
- Извършва ежемесечни огледи на хотелската част и съобщава за констатирани нередности.
Kомпанията предлага:
- Много добро стартово възнаграждение;
- Целогодишен и дългосрочен ангажимент;
- Отлични условия за работа;
- Възможност за гъвкаво работно време;
- Фирмено обучение;
- Безплатно настаняване в комплекса;
- Възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
- Релевантно висше образование – Хотелски мениджмънт, Икономика на туризма и др;
- Опит на подобна позиция – минимум две години;
- Владеене на английски език, втори чужд е предимство;
- Опит с хотелиерска програма OPERA – предимство;
- Способност за управление на времето и задачите;
- Гъвкавост, адаптивност и способност за работа в екип.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Благоевград
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
05.03.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК