Назад

ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР- Благоевград

Детайли

Описание

ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

Нашият партньор е един най- добре установените комплекси в България, който години наред привлича множество почитатели на природата, спорта и отдиха от целия свят.
Комплексът е разположен в Югозападна България и разполага с петзвезден хотел, Спа и спорт съоръжения, барове и ресторанти, както и други луксозни услуги.

Търсим комуникативен, организиран и отговорен човек, който да представлява комплекса пред клиентите, и да се присъедини на позицията:

ФРОНТ ОФИС МЕНИДЖЪР

Основни отговорности:

- Ръководи и организира цялостната дейност по посрещане, настаняване и обслужване на
клиентите;
- Ръководи и организира дейността на екипа на фронт офис отдела;
- Регулярно следи заетостта на хотела и определя стаите за пристигащите гости;
- Следи рекламациите на клиентите за обслужването в хотела и взима мерки за подобряване на
процесите;
- Изготвя и следи работните графици на целия фронт офис отдел;
- Провежда оперативни съвещания, свързани с технологията на обслужването и организацията
на работа;
- Участва в ценообразуването и изготвянето на оферти в частта настаняване;
- Следи за ежедневната финансова отчетност;
- Извършва ежемесечни огледи на хотелската част и съобщава за констатирани нередности.

Kомпанията предлага:

- Много добро стартово възнаграждение;
- Целогодишен и дългосрочен ангажимент;
- Отлични условия за работа;
- Възможност за гъвкаво работно време;
- Фирмено обучение;
- Безплатно настаняване в комплекса;
- Възможност за развитие в компанията.

Изисквания:

- Релевантно висше образование – Хотелски мениджмънт, Икономика на туризма и др;
- Опит на подобна позиция – минимум две години;
- Владеене на английски език, втори чужд е предимство;
- Опит с хотелиерска програма OPERA – предимство;
- Способност за управление на времето и задачите;
- Гъвкавост, адаптивност и способност за работа в екип.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Благоевград

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

05.03.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ