Назад

Главен експерт в отдел "Обществени поръчки и информационни технологии“, дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността”

Детайли

Описание

На основание чл. 10а, ал. 1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС) и Заповед № Н-769 от 18.03.2019 г., администрацията на Министерския съвет обявява конкурс за длъжността

„Главен експерт“
в отдел „Обществени поръчки и информационни технологии“, дирекция „Административно и правно обслужване и управление на собствеността”


Област на дейност:
Подготовка на документации за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и изготвяне на становища по документации за участие в процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП. Осъществяване на процесуално представителство и правна защита на Министерския съвет и на неговата администрация пред съответните съдебни органи във връзка с дейността на дирекцията, както и пред всички други органи по повод на образувани дела.

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:
• образователно-квалификационна степен „бакалавър”;
• професионален опит – 4 години;
• ІІІ младши ранг, в случай че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство за кандидатите:
• области на придобито висше образование – социални, стопански и правни науки; професионално направление – право;
• компютърни умения, английски език.
Минимален размер на основната заплата: 850 лв.
Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест и интервю
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
• заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от НПКДС;
• декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
• копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
• копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова, служебна или осигурителна книжка;
• копие от документи, удостоверяващи придобития ранг като държавен служител (ако има такива).
Документите за участие в конкурса се приемат на служебния вход на Министерския съвет на адрес: гр. София, бул. Дондуков № 1, в 10-дневен срок от публикуване на обявата за конкурса от 14,00 ч. до 17,00 ч. (в работните дни) от служител на отдел „Човешки ресурси”. Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник.
Списъците с допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати, както и всички други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Министерския съвет или на информационното табло на служебния вход на Министерския съвет на адрес: гр. София, бул. Дондуков № 1.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

19.03.2019

Организация:

Администрация на Министерски съвет
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Администрация на Министерски съвет може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ