Назад

Персонален асистент на Изпълнителния директор

Детайли

Описание

За наш клиент, голяма финансова институция, търсим:

ПЕРСОНАЛЕН АСИСТЕНТ НА ИЗПЪЛНИТЕЛНИЯ ДИРЕКТОР

Основни задължения за позицията:

- Отговаря за организиране и координиране на корпоративни срещи, входяща и изходяща кореспонденция
- Организиране на дневния график и програма на Изпълнителния директор
- Осъществява координация със съответните ресорни отдели на компанията
- Изготвя и окомплектова документи
- Участва в изготвяне на презентации, доклади и документи
- Организира пътувания
- Превежда документи от български език на английски език и обратно

Подходящият кандидат е с:
- Висше образование
- Опит на подобна позиция - минимум 2 години
- Отлично владеене на английски език - писмено и говоримо
- Много добра компютърна грамотност (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- Отлични комуникационни и организационни умения
- Оперативен и съобразителен, с разбиране за приоритетност и срочност на задачите
- Инициативна, организирана и отговорна личност
- Мотивация за дългосрочен ангажимент

Компанията предлага:
- Атрактивно месечно възнаграждение
- Фиксиран годишен бонус
- Широк социален пакет
- Ясни граници на работното време
- Добре определени отговорности на длъжността
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията

Ако тази възможност е предизвикателна за Вас, моля изпратете автобиография и мотивационно писмо.

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Рейвън Консултинг Груп ООД е лицензиран посредник за подбор на персонал с удостоверение от МТСП 1825 от 22.01.2015, безсрочно.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2200 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк Люлин, бл 411

Дата:

01.04.2019

Организация:

Рейвън Консултинг Груп ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Рейвън Консултинг Груп ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ