Назад

Рецепционист/Фронт офис

Детайли

Описание

Нашият клиент е амбициозна спедиторска компания в областта на въздушния, сухопътния и морски транспорт. Подходящите кандидати са хора, желаещи да се развиват, амбициозни, последователни и лоялни. Компанията се грижи за своите служители чрез осигуряване на атрактивно месечно възнаграждение, както и възможности за обучение и повишаване на квалификацията.

С цел разширяване дейността на компанията търсим:

Рецепционист/Фронт офис,
директно подчинен на Управител

Основна цел на работата:
Изпълнява административни задължения в помощ на управленския и професионалния състав

Основни задължения:
- Отговаря на телефонни запитвания
- Насочва телефонни обаждания и съобщения към съответните служители;
- Посреща и насочва клиентите и другите посетители
- Получава и разпределя входящата поща и електронната кореспонденция и други материали
- Координира информацията между звената, служителите и други организации
- Приемане на куриерски пратки за фирмата;
- Спазва изискванията за водене на деловодството и архивите и за оформяне на документацията, съгласно изискванията на фирмата
- Създава и поддържа компютърна информация - каталози (база данни/системи)
- Поръчва офис-консумативите и поддържането на инвентара;

Фирмата се намира в района на Военна рампа.

Изисквания към успешния кандидат:
- Висше образование;
- Компютърна грамотност MS Office и интернет грамотност;
- Задължителен опит в областта - минимум 3 год. ;
- Добро ниво на владеене на английски език – писмено и говоримо с цел постоянна комуникация по телефона и е-мейл
- Гъвкавост, устойчивост и самочувствие; способност за работа самостоятелно и в екип.
- Инициативност и желание за самоусъвършенстване
- Шофьорска книжка
- Ползването на допълнителни езици е предимство

Компанията предлага:
- Отлично месечно възнаграждение
- Работа в млад екип и динамична среда;
- Фирмено обучение

Ако тази възможност е предизвикателна за Вас, моля изпратете автобиография на вниманието на Даниела Илиева.
Допълнителна информация можете да получите на тел 0884 53 01 55 или 0888 601 331

Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Рейвън Консултинг Груп ООД е лицензиран посредник за подбор на персонал с удостоверение от МТСП 1825 от 22.01.2015, безсрочно.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1400 до 1600 лева на месец

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, жк Люлин, бл 411

Дата:

01.04.2019

Организация:

Рейвън Консултинг Груп ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Рейвън Консултинг Груп ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ