Назад

Офис Мениджър с Английски

Детайли

Описание

ASTREA Рикрутмънте компания, създадена през 2007 година с една основна мисия – да бъдем различни.Превърнахме това виждане в основен двигател на нашите усилия да сме винаги на разположение, когато клиентите и партньорите ни имат нужда от нас, за да ги консултираме и напътстваме във вземането на важни професионални решения.
Тяхното удовлетворение е наша гордост и говори ясно за статуса ни на лидер в сферата на човешките ресурси.

Един от нашите клиенти – компания, лидер в инвестиционните програми за недвижими имоти – в момента активно търси амбициозни кадри за позицията Офис мениджър. Това е отговорна позиция, която изисква от вас аналитични умения и много гъвкавост.

Задачи и задължения:
- Използване на различен тип софтуер за организиане и аналз на данни – Email, Storage, Office Suite;
- Запазване на архиви на хартиен и електронен носител;
- Проверка, сканиране, обработка и запазване на информация;
- Комуникация с куриери и координиране на навременно и коректно изпращане и получаване на документи;
- Организиране на срещи и събития, правене на резервации за пътувания и хотели;
- Декорация и подредба на офиса; евентуални ремонти;
- Осигуряване на адекватен брой работна ръка за заместването на остъствия;
- Комуникация с клиенти;
- Изтотвяне на доклади за старшия мениджмънт;
- Оправяне с базови счетоводни задачи.

Вашият профил:
- Много добро владеене на английски език (поне B2 ниво);
- Базови познания по счетоводство и поне минимален предишен опит са задължителни!
--Добро познаване на Office пакета и други базови софтуери;
- Гъвкава личност, която може да комбинира различни инструменти за разучаване на информация;
- Опит в сектора на недвижимите имоти ще е от предимство;
- Точност, гъвкавост и умения за приоритизиране.

Офертата на нашия клиент:
- Атрактивно заплащане;
- Динамична и социална офис среда;
- Прекрасни възможности за развитие на кариерата;
- Постоянен договор на пълно работно време;
- Подходяща за студенти работа.

Ако припозавате себе си в описането на позицията и смятате, че ще се справите с гореописаните дейности, не се колебайте да ни изпратите Вашето CV. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. АСТРЕА не възлага такса за канидатстване.

Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, жк. Света троица, ул. Царибродска 70, ет.2, офис 3

Дата:

19.04.2019

Организация:

Астреа Рикрутмънт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Астреа Рикрутмънт ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ