Назад

ОФИС АСИСТЕНТ- София

Детайли

Описание

Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси.

За наш партньор търсим мотивиран кадър за позицията:

ОФИС АСИСТЕНТ

Основни отговорности:

• Водене на вътрешна и външна кореспонденция по телефон и имейл;
• Посрещане и настаняване на посетителите и гостите на компанията;
• Организиране на командировки - резервиране на хотели, полети, транспорт;
• Подпомагане цялостната административна дейност в офиса;
• Подпомагане на маркетинговата дейност и кампании в сферата на човешките ресурси.

Изисквания:

• Завършено висше образование;
• Предишен опит на подобна позиция - минимум 1 година;
• Добра компютърна грамотност - MS Office;
• Владеене на Английски език (писмен и говорим);
• Организационни и комуникативни умения.

Компанията предлага:

• Конкурентно възнаграждение;
• Допълнителни социални придобивки;
• Организиране на обучения;
• Възможност за развитие в международна среда;
• Отлична атмосфера на работа.

Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за вас, моля изпратете вашето актуално CV.

Благодарим Ви!

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 г. за предоставяне на услуги в областта на Човешките ресурси.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, ул.Никола Мирчев №33

Дата:

13.09.2021

Организация:

Менпауър България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Менпауър България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ