ОФИС АСИСТЕНТ- София
Детайли
Описание
Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси.За наш партньор търсим мотивиран кадър за позицията:
ОФИС АСИСТЕНТ
Основни отговорности:
• Водене на вътрешна и външна кореспонденция по телефон и имейл;
• Посрещане и настаняване на посетителите и гостите на компанията;
• Организиране на командировки - резервиране на хотели, полети, транспорт;
• Подпомагане цялостната административна дейност в офиса;
• Подпомагане на маркетинговата дейност и кампании в сферата на човешките ресурси.
Изисквания:
• Завършено висше образование;
• Предишен опит на подобна позиция - минимум 1 година;
• Добра компютърна грамотност - MS Office;
• Владеене на Английски език (писмен и говорим);
• Организационни и комуникативни умения.
Компанията предлага:
• Конкурентно възнаграждение;
• Допълнителни социални придобивки;
• Организиране на обучения;
• Възможност за развитие в международна среда;
• Отлична атмосфера на работа.
Ако отговаряте на посочените условия и тази позиция представлява интерес за вас, моля изпратете вашето актуално CV.
Благодарим Ви!
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!
Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 г. за предоставяне на услуги в областта на Човешките ресурси.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр.София, ул.Никола Мирчев №33
Дата:
13.09.2021
Организация:
Менпауър България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Менпауър България ООД може да получите ТУК