Назад

Началник-отдел "Устройство на територията"

Детайли

Описание

Организира и контролира поддържнето на архив на одобрените устройствени планове и измененията им и архив на одобрените инвестиционни проекти.Участвува в разработването на бюджетната програма за обектите от инженерната инфраструктура на общината и за обектите общинска собственост за поддръжка и основен ремонт.Изпълнява инвеститорски функции, свързани с проектирането, изграждането на обекти от капиталното строителство, чистотата и озеленяването и извършва заверки на заповедните книги за строежите.Подготвя технико-икономическо задание и конкурсни /тръжни/ документи за обекти, на които ще изпълняват инвеститорски функции.Проверява договорите на проектанти и строители, преди сключването им.Извършва служебно съгласуване на оценките за съответствие на инвестиционните проекти.Участва в рамките на своята компетентност в комисии, свързани с дейността на общината.Извършва проверка и подготвя доклади, становища и отговори на писма, молби и сигнали, свързани с дейността на отдела.Участва в разработка на краткосрочни и дългосрочни програми, свързани с дейността на отдела.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Специални умения:
- предпочитана специалност или област, по която е придобито образованието – „Технически науки“ съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, направление „Архитектура, строителство и геодезия“. - управленска компетентност, стратегическа компетентност, лидерски умения, комуникационна компетентност, умения за работа в екип; - отлично познаване на нормативната уредба, свързана с дейността на устройственото планиране, инвестиционно проектиране и строителство, контрол на дейността по устройство на територията, кадастър и регулация, включително ЗМСМА, ЗУТ,ЗКИР,АПК, ЗДСл, ЗАНН и други специализирани законови нормативни актове - компютърни умения – Word, Excel и други специализирани програмни продукти / като Аутокад и др./ Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи: - Заявление за участие в конкурс – по образец /Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /ДВ бр. 6 от 23.01.2004 г., изм. и доп./. Заявлението се предоставя от гл.специалист„Човешки ресурси“ при Община Калояново в сградата на Общинска администрация - Калояново, на адрес: с. Калояново, пл. Възраждане 6, етаж 1-ви стая № 4. / Заявлението може да се изтегли от сайта на община Калояново/ Към заявлението се прилагат: - Декларация от лицето за обстоятелствата по чл. 17, ал. 2 т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители /НПКДС/. Декларация се предоставя от гл.специалист „Човешки ресурси“ при Община Калояново в сградата на Общинска администрация - Калояново, на адрес: с.. Калояново, пл. Възраждане 6, етаж 1-ви стая № 4. Декларацията може да се изтегли от сайта на община Калояново. - Автобиография (CV) по европейски стандарт; - Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и за допълнителни квалификации и правоспособност. - Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит и/или придобития ранг като държавен служител. - Копия от други документи, удостоверяващи допълнителни квалификационни умения – преминати обучения, владеене на език и др. Място за подаване на документите за участие: Документите на кандидатите се приемат в деловодството на Община Калояново в сградата на Общинска администрация - Калояново, на адрес: с. Калояново, пл. Възраждане 6, етаж 3 стая № 16 всеки работен ден от 08:30 ч. до 17:30 ч. • Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от кандидата или чрез пълномощник като за изискваните копия се представят и оригиналите за сверка. • Лицето, определено да приема документите, извършва проверка за наличието на всички документи, описани в заявлението; • При подаване на заявленията кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват за пречките за назначаване, посочени в чл.7 ал.2 ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност; • С входящ номер се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи; • Заявленията, подадени след изтичане на срока, не се регистрират; Срок за подаване на документите за участие: до 10 дни от датата на публикуване на обявлението на конкурса в регистъра по чл.61 ал.1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на община Калояново www.kaloianovo.org. (в случай, че крайният срок е неработен ден – срокът изтича в първия работен ден след него). Краен срок за подаване на документите – 17,30 ч. на 29.07.2019 г. Дата на публикуване: 19.07.2019 г. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и всички други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на общодостъпно място – информационното табло в сградата на Общинска администрация, етаж 1-ви, както и на официалния сайт на Община Калояново – www.kaloianovo.org.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Висше управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 700 до 0 лева на месец

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. с.Калояново

Адрес:

Дата:

19.07.2019

Организация:

Община Калояново
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Калояново може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ