Началник на отдел "Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството"
Описание
Извършва административно-технически услуги по одобряване на устройствени и архитектурни проекти, визи за проектиране, издаване на разрешения за строеж и актове за узаконяване, съгласно ЗУТ. Упражнява контрол за спазване и прилагане на общите и подробните устройствени планове, одобрени проекти и строителни книжа.Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Бакалавър
Профил:
специалност - архитект/ландшафтен архитект/строителен инженер с придобита пълна проектантска правосп
Специални умения:
Аналитична компетентност; Ориентация към резултати; Комуникативна компетентност; Работа в екип; познаване на нормативната уредба свързана с дейността му и със задълженията му на държавен служител; познаване на нормативните актове в областта на устройство на територията.
Допълнителни изисквания, носещи предимство: много добро познаване и ползване на MS Windows, Word, Exsel, Internet
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 630 до 2000 лева на месец
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. Кюстендил
Адрес:
Дата:
22.08.2019
Организация:
Община Кюстендил Общинска Администрация
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Община Кюстендил Общинска Администрация може да получите ТУК