Назад

Началник на отдел "Инвестиционно проектиране и разрешаване на строителството"

Детайли

Описание

Извършва административно-технически услуги по одобряване на устройствени и архитектурни проекти, визи за проектиране, издаване на разрешения за строеж и актове за узаконяване, съгласно ЗУТ. Упражнява контрол за спазване и прилагане на общите и подробните устройствени планове, одобрени проекти и строителни книжа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
специалност - архитект/ландшафтен архитект/строителен инженер с придобита пълна проектантска правосп

Специални умения:
Аналитична компетентност; Ориентация към резултати; Комуникативна компетентност; Работа в екип; познаване на нормативната уредба свързана с дейността му и със задълженията му на държавен служител; познаване на нормативните актове в областта на устройство на територията. Допълнителни изисквания, носещи предимство: много добро познаване и ползване на MS Windows, Word, Exsel, Internet

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 630 до 2000 лева на месец

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. Кюстендил

Адрес:

Дата:

22.08.2019

Организация:

Община Кюстендил Общинска Администрация
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Община Кюстендил Общинска Администрация може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ