Назад

ОФИС АСИСТЕНТ/АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК

Детайли

Описание

Изи Рент България е национална компания за отдаване на коли под наем. Фирмата ни предлага нови и безупречно поддържани автомобили и на българския пазар е една от лидерите в сферата на рент-а-кар услугите.

Във връзка с разширяването на дейността си, търсим да назначим динамичен и амбициозен човек за позицията „Офис асистент/ Административен сътрудник“ за гр. София.

Задължения:

- Осчетоводява първични документи за приходи и разходи, използвайки специализирана софтуерна програма и най-вече Excel
- Изпълнява задачи от организационен и административен характер
- Осчетоводяване на касови операции
- Организира разплащанията с доставчици
- Анализира и предлага усъвършенстване на стопанските операции
- Систематизира и архивира фирмената документация
- Изготвя необходимите на ръководството справки , отчети и анализи

Компанията НЕ изисква:

- Участие в изготвянето на ГФО,ОП и Баланс, изготвянето на работните заплати и изготвянето на ДДС !


Изисквания:

- Висше икономическо образование, с предимство - Счетоводство и контрол
- Опит като оперативен счетоводител - мин. 3 години (много голямо предимство)
- Компютърна грамотност, отлични познания и работа с Excel
- Владеенето на Английски език се счита за предимство
- Отговорност, точност, коректност и лоялност към компанията
- Прецизност и внимание към детайлите
- Умения за работа в динамична среда


Ние предлагаме:

- Отлично стартово възнаграждение + бонуси, спрямо постигнатите резултати!
- Постоянна работа в бързоразвиваща се фирма
- Възможност за кариерно развитие
- Много добри условия на труд
- Фирмено обучение


Ако желаете да кандидатствате по тази обява, моля изпратете ни Вашата автобиография с актуална снимка. Ще се радваме да я разгледаме и обсъдим с Вас.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящият подбор!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. Несебър к.к. Слънчев бряг

Дата:

22.08.2019

Организация:

Изи Рент България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изи Рент България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ