Старши експерт в отдел "Политики и методики"
Описание
На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № ЧР-К-34 / 22.08.2019 г. на председателя на Държавна агенция „Електронно управление”,ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“ ОБЯВЯВА
конкурс за длъжност „старши експерт“ в отдел „Политики и методики“, дирекция „Политики за е-управление“
Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионален опит: 2 (две) години
3. IV младши ранг, в случай, че има придобит такъв.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Предпочитана област на висше образование – икономика, право, информационни технологии, бизнес администрация, държавна администрация.
2. Компютърни умения: работа с Word, Excel и PowerPoint.
3. Езикови умения: владеене на английски език минимум ниво В2.
Кратко описание на длъжността:
Участва в изготвянето на становища при задължителното съгласуване на всички проекти на нормативни актове, които регулират отношения свързани с електронното управление;
Координира с останалите дирекции процеса по изготвяне на позиции, анализи и информация по въпроси на Европейския съюз (ЕС), съгласно компетенциите на Агенцията;
Подпомага дирекциите в рамките на Агенцията по въпроси свързани с институционалната система на ЕС и подсигурява необходимата координационна връзка с останалите структурни звена – на национално и международно ниво;
Съдействие за осъществяване на методическото ръководство и контрол по изпълнение на стратегическите и програмни документи за електронно управление;
Подпомага работата на отдела и дирекцията в нейната цялост, с оглед натовареността и поставените от ръководителя задачи, като се отчита наличната експертиза и компетенции.
Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.
Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др.
Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, от 13.00 до 17.00 часа.
Телефон за информация: 02 / 949 2340
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .
Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 2 септември 2019 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Друг
Ниво в йерархията:
Категория:
Държавна администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg
Дата:
23.08.2019
Организация:
Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК