Назад

Офис мениджър - фармацевтичен сектор- София

Детайли

Описание

Наш клиент е фармацевтична компания извършваща внос, износ, дистрибуция, производство и търговия на едро с лекарствени продукти, медицинска апаратура и оборудване, консумативи, медико-санитарни материали и билкови препарати, както и хранителни добавки предназначени за хуманната медицина.
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.
Кандидатствай сега!


В момента за тях търсим служител на позиция Офис мениджър, който ще работи пряко с изпълнителния директор и ще координира работата на всички звена в компанията.

Основни отговорности:

Координира административното обезпечаване на работния процес в офиса.
Осигурява изпълнението на разпорежданията на Изпълнителните директори от всички служители.
Води активна входяща и изходяща фирмена кореспонденция, с клиенти и партньори на компанията.
Води дневници за входящи и изходящи запитвания (по телефона), както и такъв за командировките на служителите на дружеството.
Изготвя графика за годишния отпуск на служителите на фирмата.
Отговаря за провеждане на инструктажите по безопасност и здраве при работа на служителите в офиса на дружеството. Участва в групата по условия на труд като представител на работодателя.

Компанията предлага:

Много добро стартово възнаграждение.
Работа в екип от професионалисти.
Модерен офис на топ локация.
Коректност и прозрачност в условията.

Изисквания за заемане на позицията:

Предишен опит на административна позиция е задължителен.
Завършено висше икономическо/ юридическо образование
Много добра компютърна грамотност.
Английски език на много добро работно ниво.
Висока степен на организация и внимание към детайлите.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

23.08.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ