Назад

"Старши експерт“ в отдел „ Бюджет и финанси“, дирекция „Бюджет, финанси и управление на собствеността“

Детайли

Описание

На основание чл.10а, ал.1 от Закона за държавния служител, чл. 13, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед №ЧР-К-36 /29.08.2019 г. на председателя на Държавна агенция „Електронно управление”,

ДЪРЖАВНА АГЕНЦИЯ „ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ“ ОБЯВЯВА

конкурс за длъжност „старши експерт“ в отдел „Бюджет и финанси“, дирекция „Бюджет, финанси и управление на собствеността“

Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжностите:
1. Степен на завършено образование: висше – бакалавър;
2. Професионален опит: 2 (две) години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността;
3. IV младши ранг, в случай, че има придобит такъв.

Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
1. Предпочитани области на образование - „Социални, стопански и правни науки“ с професионално направление – икономика и др.;
2. Компютърни умения: MS Office, работа с INTERNET.

Кратко описание на длъжността
Участва в осъществяването на дейността във връзка с изготвяне на касовите и счетоводни отчети и счетоводното отчитане на разходи от подотчетните лица в лева. В основните задължения на длъжността са дейности, свързани с:
- финансово счетоводната отчетност, касаещи подотчетните лица на изпълнителната агенция.
- изготвяне на отчети, справки и информации.
- изготвяне на различни видове счетоводни справки по повод одити.

Информация за размера на основната заплата за длъжността:
Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.

Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС);
2. Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС;
3. Копие от документите за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки, заповед и др.

Документите за участие в конкурса да се подават лично или чрез пълномощник в 10-дневен срок от публикуване на обявата в деловодството на Държавна агенция „Електронно управление” на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 13.00 до 17.00 часа.
Телефон за информация: 02 / 949 2340 или 02 / 949 2183
Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на информационното табло във фоайето на ДА „Електронно управление” – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6 и на интернет адреса на агенцията: www.e-gov.bg .

Краен срок за подаване на документи до 17:00 ч. на 9 септември 2019 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Държавна администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

29.08.2019

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ