Назад

Администратор поръчки с Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език- София

Детайли

Описание

Администратор поръчки с Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език
Във връзка с разрастването на наш клиент, търсим мотивиран професионалист, който да се присъедини към тях на позицията: Администратор поръчки с Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.
Кандидатствай сега!

Основни задължения:

Ежедневна комуникация на Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език;
Подпомагане на клиенти с техните поръчки и акаунти;
Следене за качеството на обслужването;
Отговаряне на запитвания.

Основни изисквания:

Владеене на Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език на отлично ниво;
Добро ниво на Английски език;
Добра компютърна грамотност;
Отлични комуникативни умения.

Нашето предложение:

Стандартно работно време;
Отлично възнаграждение;
Социален пакет, включващ: допълнително медицинско обслужване, ваучери за транспорт, бонусна схема;
Безплатни фирмени обучения;
Тиймбилдинг събития;
Възможност за професионално развитие.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Италиански език, Холандски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

25.09.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ