Администратор поръчки с Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език- София
Детайли
Описание
Администратор поръчки с Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски езикВъв връзка с разрастването на наш клиент, търсим мотивиран професионалист, който да се присъедини към тях на позицията: Администратор поръчки с Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.
Кандидатствай сега!
Основни задължения:
Ежедневна комуникация на Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език;
Подпомагане на клиенти с техните поръчки и акаунти;
Следене за качеството на обслужването;
Отговаряне на запитвания.
Основни изисквания:
Владеене на Немски / Френски / Италиански / Холандски или Македонски език на отлично ниво;
Добро ниво на Английски език;
Добра компютърна грамотност;
Отлични комуникативни умения.
Нашето предложение:
Стандартно работно време;
Отлично възнаграждение;
Социален пакет, включващ: допълнително медицинско обслужване, ваучери за транспорт, бонусна схема;
Безплатни фирмени обучения;
Тиймбилдинг събития;
Възможност за професионално развитие.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Италиански език, Холандски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
25.09.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК