Оператор въвеждане на данни с Английски / Немски / Френски / Македонски език- София
Детайли
Описание
Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на бизнес логистиката.Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш. Кандидатствай сега!
Основни отговорности:
• Обработва данни, счетоводни документи: фактури, профорни, дебит ноти и др.;
• Комуникира с партньори при нужда от корекция на въведените данни;
• Поддържа архив и съхранява файловете по указания от работодателя начин;
• Своевременно актуализира данните в информационната система.
Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение;
• Социален пакет, включващ: допълнително медицинско обслужване, карта за спорт и др.;
• Обучения и тиймбилдинг събития;
• Възможности за развитие;
• Работно време (понеделник-петък);
• Удобна офис локация – до метростанция.
Изисквания за заемане на позицията:
• Добро владеене на Английски / Немски / Френски / Македонски език (ниво: В2- С1);
• Работно ниво на владеене на Английски език;
• Умения за работа в екип;
• Отлични комуникативни умения;
• Добра компютърна грамотност.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
25.09.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК