Назад

Оператор въвеждане на данни с Английски / Немски / Френски / Македонски език- София

Детайли

Описание

Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на бизнес логистиката.

Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш. Кандидатствай сега!

Основни отговорности:

• Обработва данни, счетоводни документи: фактури, профорни, дебит ноти и др.;
• Комуникира с партньори при нужда от корекция на въведените данни;
• Поддържа архив и съхранява файловете по указания от работодателя начин;
• Своевременно актуализира данните в информационната система.

Компанията предлага:

• Отлично възнаграждение;
• Социален пакет, включващ: допълнително медицинско обслужване, карта за спорт и др.;
• Обучения и тиймбилдинг събития;
• Възможности за развитие;
• Работно време (понеделник-петък);
• Удобна офис локация – до метростанция.

Изисквания за заемане на позицията:

• Добро владеене на Английски / Немски / Френски / Македонски език (ниво: В2- С1);
• Работно ниво на владеене на Английски език;
• Умения за работа в екип;
• Отлични комуникативни умения;
• Добра компютърна грамотност.


Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

25.09.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ