Назад

Администратор поръчки с Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски- София

Детайли

Описание

Във връзка с израстването на наш клиент, търсим мотивиран професионалист, който да се присъдени към тях на позицията:

Администратор поръчки с Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.

Кандидатствай сега!

Основни изисквания:

Владеене на Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски на отлично ниво;
Добра компютърна грамотност;
Умения за работа в екип;

Компанията предлага:

Отлично възнаграждение;
Работа в корпоративна, международна среда и възможности за развитие;
Обучения и тиймбилдинг събития;
Социален пакет;
Удобна офис локация – до метростанция;
Възможност за непълно работно време.

Основни задължения:

Ежедневна комуникация на Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски;
Предоставяне на инофрмация относно услугите и портфолиото на компанията;
Подпомагане на клиенти с техните поръчки и акаунти;
Следене за качеството на обслужването;
Отговаряне на запитвания.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Испански език, Италиански език, Холандски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

25.10.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ