Администратор поръчки с Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски- София
Детайли
Описание
Във връзка с израстването на наш клиент, търсим мотивиран професионалист, който да се присъдени към тях на позицията:Администратор поръчки с Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски
Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.
Кандидатствай сега!
Основни изисквания:
Владеене на Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски на отлично ниво;
Добра компютърна грамотност;
Умения за работа в екип;
Компанията предлага:
Отлично възнаграждение;
Работа в корпоративна, международна среда и възможности за развитие;
Обучения и тиймбилдинг събития;
Социален пакет;
Удобна офис локация – до метростанция;
Възможност за непълно работно време.
Основни задължения:
Ежедневна комуникация на Английски/ Френски/ Немски/ Испански/ Италиански/ Холандски;
Предоставяне на инофрмация относно услугите и портфолиото на компанията;
Подпомагане на клиенти с техните поръчки и акаунти;
Следене за качеството на обслужването;
Отговаряне на запитвания.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Испански език, Италиански език, Холандски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
25.10.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК