Назад

Счетоводител- София

Детайли

Описание

Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.

Кандидатствай сега!

Нашият партньор е амбициозна и бързоразвиваща се датска компания в сферата на retail търговията с 29 магазина в България, които предлагат разнообразно портфолио от стоки за дома и обзавеждането. За техния екип търсим отдаден професионалист с желание да се развива на позицията:Счетоводител


Роли и отговорности:
- Да се грижи за ежедневните счетоводни операции;
- Поддържа счетоводните документи съгласно българското законодателство;
- Подготвя, съхранява и контролира счетоводната документация;
- Въвежда финансови данни в счетоводната система: фактури, приходни/разходни сметки, комуникация с други отдели;
- Осъществява счетоводни транзакции с кредитори и длъжници;
- Изготвя и преглежда регулярни и ad-hoc репорти;
- Изпълнява административните си задължения съгласно корпоративните политики и процедури.


Компанията предлага:
- Атрактивно възнаграждение;
- Месечни ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Карта за спорт;
- Служебни намаления за магазините на компанията;
- Тиймбилдинги и други събития за служителите на компанията;
- Работно време от 8 до 17:00 часа.



Изисквания:

- Английски език на перфектно ниво;
- Поне една година релевантен опит, за предпочитане в международна компания;
- Завършено висше образование в сферата на финансите и счетоводството;
- Добро познаване на законодателството;
- Про-активност, адаптивност, самоорганизираност;
- Опитът със SAP ще бъде считан за предимство.


Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017 г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 1800 до 2000 лева на месец

Категория:

Счетоводство и Одит

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

03.04.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ