Назад

ТРЗ Експерт

Детайли

Описание

Наш дългогодишен партньор е една от най-бързо развиващите се FinTech /ФинТек/ структури в небанковия финансов сектор в Европа.
Това e първата компания в света, която пусна напълно автоматизиран чатбот за
предоставяне на кредит във Facebook Messenger, с което постави нови стандарти в индустрията.

За тях в момента търсим:

ТРЗ Експерт

Отговорности:
• Съдействие при сключване и прекратяване на всички трудови, граждански и управленски договори, включително изготвяне на договори, споразумения, нареждания и др.;
• Предоставяне на информация в НАП, НОИ и Инспекцията по труда относно законовите срокове;
• Поддържане на трудова документация на служителите;
• Обработка на цялата необходима информация за изчисляване на възнагражденията;
• Изчисляване на възнагражденията и подготовка за тяхното изплащане;
• Подготвя доклади чрез съставяне на обобщения на приходите, данъците, удръжките, отпуските, увреждането и др.;
• Предоставяне на обобщена информация за висшето ръководство, финансовия отдел и др.;
• Съхраняване на ведомостите и трудовите книжа в законоустановените срокове.

Какво предлагат:
• Много добра работна заплата и условия на труд;
• Богат социален пакет;
• Разширяващ се екип и възможност за кариерно развитие;
• Работа в офис на комуникативно място;
• Стандартно работно време.

Изисквания:
• Релевантно висше образование;
• Професионален опит на позиция ТРЗ поне 3 години;
• Добри познания и опит в областта на трудовото и осигурителното законодателство;
• Отлични компютърни умения - WORD, EXCEL, MS Dynamics / Navision , Regata;
• Възможност за приоритизиране на задачите и спазване на срокове;
• Проактивност и фокус към детайла.

Ако мислите, че тази работа е за Вас, моля изпратете CV до 20.11.2019г.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси
Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

01.11.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ