Назад

Асистент Оперативен Мениджър

Детайли

Описание

АСТРЕA е компания в сферата на Човешките ресурси. Целта ни е да открием най-подходящите хора за нашите бизнес партньори, като им осигурим удовлетвореност.

За един от нашите клиенти търсим – Асистент Оперативен Мениджър.

Отговорности:
Контактува с клиенти;
Работи със специфична складова програма;
Следи за наличност, движение на материалите и доставка;
Съдейства при процесите внос и износ;
Обработва документи;

Изисквания:
Отлично владеене на MS Office-пакет;
Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
Организираност, комуникативност, инициативност и умения за решаване на казуси, желание за повишаване на квалификацията;

Предлагаме:
Стимулиращо възнаграждение;
8 часов работен ден;
Безплатно вътрешно – фирмено обучение;
Работа в отлична професионална атмосфера в доказала се международна компания.

Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашата Автобиография.
(Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата DP_AOM).

Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, жк. Света троица, ул. Царибродска 70, ет.2, офис 3

Дата:

06.11.2019

Организация:

Астреа Рикрутмънт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Астреа Рикрутмънт ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ