Назад

Офис Асистент с немски език

Детайли

Описание

Наш клиент е международна компания, пазарен лидер на немския и европейски пазар за обувки и аксесоари.

За тях в момента търсим кандидат за позиция Офис Асистент с немски език в централния им офис в гр. София.

Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш.

Кандидатствай сега!

Отговорности:

- Провеждане на активна комуникация с вътрешните и външните партньори на страната в страната и чужбина,
- Планиране и организиране на маркетингови кампании и събития,
- Участие в онлайн маркетингови активности,
- Мониторинг на пазара.

Компанията предлага:

- Много добро стартово възнаграждение,
- Стандартно работно време,
- Социален пакет- ваучери за храна и други материални придобивки,
- Възможност за дългосрочна работа в утвърдена немска компания,
- Пълно входящо обучение.

Изисквания:

- Завършено средно образование,
- Немси език на много добро ниво,
- Предишен опит на административна позиция,
- Отлично владеене на MS Office (Excel, Word),
- Умение за работа с Photoshop / Illustrator е предимство,
- Много добри комуникативни и организационни умения,


При проявен интерес, моля, изпратете Вашата автобиография.

Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

22.11.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ