Назад

Офис асистент с немски език

Детайли

Описание

Във връзка с разрастването на нашия екип от специалисти търсим да назначим сътрудник с отлично владеене на немски език.Търсим енергичен и комуникативен човек за работа с клиенти и партньори от Германия. Клиентът, за когото ще се работи е немска фирма за подбор на персонал.

Описание на длъжността:
-води ежедневна писмена и устна комуникация с нови и настоящи контрагенти
-води ежедневна комуникация с немска счетоводна кантора
-сътрудничи по време на изготвяне на месечни отчети, годишни отчети и присъствени форми
-води ежедневна комуникация с партньори от немска здравноосигурителна каса
-оформя договори и различна документация
-води преговори по сключване на сделки с бъдещи клиенти

Изисквания:
-отлично владеене на немски език
-отлични компютърни умения
-бързо мислене и ориентираност към решаване на проблеми
-умения да преговаря и да сключва сделки
-познания относно немските институции, система и начин на живот ще се счита за предимство
-счетоводен опит ще се счита за предимство
-шофьорска книжка и възможност за редовно пътуване са предимство
-да споделя ентусиазма на приятелския и преуспяващ колектив
-професионалист ориентиран към постигането на резултати и зададените търговски цели
-способност за работа без ежедневен надзор, самостоятелно организиране на времето и приоритизиране на поставените задачи

Какво предлагаме ние:
-Много добро възнаграждение и бонусна схема
-Работа в конкурентна и развиваща среда
-Работа с немски клиенти от най-високо ниво
-Фиксирано работно време, без възможност за извънреден труд, без работа през уикенда.
-Възможности за пътувания в командировки из цяла Германия
-Възможност за работа по различни проекти в сферата на туризма, търговия с продукти и др.

Ако смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете автобиография, актуална снимка.
Документите ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност, в съответствие със ЗЗЛД.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 1000 до 1600 лева на месец

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

27.11.2019

Организация:

Бри Къмпани ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Бри Къмпани ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ