Назад

Банков служител – обслужване на клиенти- Севлиево

Детайли

Описание

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.


За нашия клиент – Райфайзенбанк, една от водещите банки с повече от 51 000 служители и над 14.2 милиона клиенти в Централна и Източна Европа, търсим професионалисти, които да се присъединят към екипа в Севлиево на позицията:
Банков служител – обслужване на клиенти

Ако имате:
- Висше образование или сте студент последна година
- Много добри комуникационни умения и желание за работа в динамична среда
- Добри умения за работа с компютър (MS Office)
- Опит в работата с клиенти (предимство)
- Добро ниво на владеене на английски (предимство)

И искате да:
- Сте лицето на банката и да обслужвате физически и юридически лица
- Обработвате постъпилите клиентски документи във връзка с банкови операции - откриване/закриване на сметки и транзакции
- Поддържате актуална информация относно досиетата на клиентите
- Работите на каса с национална и чуждестранни валути

При нас ще намерите:
- Твърдо месечно възнаграждение
- Бонус по мотивационна схема, обвързан с резултатите
- Допълнителни придобивки: ваучери за храна, допълнително здравно осигуряване, спортни карти при преференциални условия
- Преференциални условия за банковите услуги и продукти
- Въвеждащо обучение и ментор
- Реални възможности за професионално и кариерно развитие
- Удобна локация, в зависимост от вашите предпочитания.


Ако се интересувате от нашето предложение – изпратете ни подробна автобиография. Първоначалният подбор ще се извърши по документи и ще се свържем с одобрените кандидати.



Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.



Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. Друг

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

16.07.2021

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ