Асистент Оперативен Мениджър
Детайли
Описание
АСТРЕA е компания в сферата на Човешките ресурси. Целта ни е да открием най-подходящите хора за нашите бизнес партньори, като им осигурим удовлетвореност.За един от нашите клиенти търсим – Асистент Оперативен Мениджър.
Отговорности:
Контактува с клиенти;
Работи със специфична складова програма;
Следи за наличност, движение на материалите и доставка;
Съдейства при процесите внос и износ;
Обработва документи;
Изисквания:
Отлично владеене на MS Office-пакет;
Много добро владеене на английски език – писмено и говоримо;
Организираност, комуникативност, инициативност и умения за решаване на казуси, желание за повишаване на квалификацията;
Предлагаме:
Стимулиращо възнаграждение;
8 часов работен ден;
Безплатно вътрешно – фирмено обучение;
Работа в отлична професионална атмосфера в доказала се международна компания.
Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашата Автобиография.
(Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата DP_AOM).
Данните на кандидатите са лични и ще бъдат защитени по смисъла на ЗЗЛД.
(„АСТРЕА РИКРУТМЪНТ“ ЕООД – Регистрация в МТСП No1809).
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр.София, жк. Света троица, ул. Царибродска 70, ет.2, офис 3
Дата:
06.12.2019
Организация:
Астреа Рикрутмънт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Астреа Рикрутмънт ЕООД може да получите ТУК