Административен асистент
Детайли
Описание
Астреа е създадена през 2007 година с една основна мисия – да бъдем различни. Превърнахме това виждане в основен двигател на нашите усилия да сме винаги на разположение, когато клиентите и партньорите ни имат нужда от нас, за да ги консултираме и напътстваме при вземането на важни решения.Нашите партньори се увеличават всеки ден и тяхното удовлетворение е най-добрата визитна картичка за нас.
За един от нашите клиенти - водеща компания за разработка на софтуери, стабилно стъпила на българският пазар.
Изисквания:
- Висше образование;
- Отлична компютърна грамотност – Windows Office packet;
- Английски език – работно ниво В1-В2;
- Опит в обработката на документи;
- Опит на такава позиция минимум 3г.
Отговорности и задължения:
- Оформяне на оферти и договори;
- Издаване на фактури;
- Подготвяне на транспортни документи и разрешения;
- Сътрудничество със счеоводен отдел;
- Бизнес комуникация с партньори и контрагенти.
Предлагаме:
- Отлично възнаграждение;
- Работа в професионална среда в доказала се компания;
- Стандартно работно време.
Ако позицията представлява интерес за вас и смятате, че ще бъдете подходящ кандидат, не се колебайте и ни изпратете Вашата Автобиография (Не забравяйте да посочите референтния номер на обявата DP_TSS).
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Услугата за кандидата е напълно безплатна!
Всички предоставени от Вас лични данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
(Astrea Recruitment. - reg No 1809).
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр.София, жк. Света троица, ул. Царибродска 70, ет.2, офис 3
Дата:
13.12.2019
Организация:
Астреа Рикрутмънт ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Астреа Рикрутмънт ЕООД може да получите ТУК