Офис Мениджър с Английски език- София
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
За наш клиент търсим да назнчим - Офис мениджър с английски език
Оснвони отговорности:
• Координация на доставки и други логистични задачи;
• Проследяване на оферти/сравнителни оферти в ексел/анализ на цени и предоставяне на информация;
• Генериране на плащания, издаване на фактури;
• Координиране на внос на продукти, комуникация с митнически брокер/попълване на документи/освобождаване на пратки;
• Водене на ведомости, фишове, събиране на документи, проверки за трудова медицина, други необходими документи за работещите в компанията;
• Създаване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
• Прилежно оформяне и поддържане реда на фирмената документация.
Изисквания:
• Висше образование;
• Предишен опит на административна позиция;
• Добро владеене на MS Office (Excel, Word);
• Владеене на английски език на работно ниво.
Компанията предлага:
• Модерен и уютен офис;
• Динамична работна среда в млад и позитивен екип;
• Работа с утвърдени специалисти;
• Добро стартово възнаграждение;
• Стандартно работно време.
Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
31.03.2021
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК