Назад

Офис Мениджър с Английски език- София

Детайли

Описание

В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш клиент търсим да назнчим - Офис мениджър с английски език

Оснвони отговорности:

• Координация на доставки и други логистични задачи;
• Проследяване на оферти/сравнителни оферти в ексел/анализ на цени и предоставяне на информация;
• Генериране на плащания, издаване на фактури;
• Координиране на внос на продукти, комуникация с митнически брокер/попълване на документи/освобождаване на пратки;
• Водене на ведомости, фишове, събиране на документи, проверки за трудова медицина, други необходими документи за работещите в компанията;
• Създаване на работни приоритети и спазване на крайни срокове за изпълнение;
• Прилежно оформяне и поддържане реда на фирмената документация.
Изисквания:

• Висше образование;
• Предишен опит на административна позиция;
• Добро владеене на MS Office (Excel, Word);
• Владеене на английски език на работно ниво.
Компанията предлага:

• Модерен и уютен офис;
• Динамична работна среда в млад и позитивен екип;
• Работа с утвърдени специалисти;
• Добро стартово възнаграждение;
• Стандартно работно време.

Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361 от 15.09.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Администрация

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

31.03.2021

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ